بازگشت Metal Gear Solid 3 به کنسول های بازی پرطرفدار

یک تحلیلگر معتبر تایید می‌کند که شایعات در مورد بازسازی و بهبود بازی Metal Gear Solid 3 صحت دارد و این بازی قرار است برای پلتفرم ‌های  Xbox ،PlayStation  و PC عرضه شود.

به گزارش تکناک، گزارش اولیه از وجود remake بازی Metal Gear Solid 3، توسط اندی رابینسون، خبرنگار معتبر حوزه بازی ها در VGC منتشر شده است. این remake جزء تلاش‌های کونامی برای بازگشت به بازی‌های AAA است و با طراحی مدرن، به بازی اکشن مخفی کاری کلاسیک، به Metal Gear Solid 3 جان می‌بخشد.

این بازی، تحت عنوان یکی از بهترین و بی‌نظیرترین عناوین Metal Gear Solid شناخته شده که توسط Hideo Kojima ساخته شده است. پس از انتشار بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، Hideo Kojima دیگر با کونامی همکاری نمی‌کند و استودیوی جدیدی را تأسیس کرده است. او با عرضه بازی ماجراجویی با نام Death Stranding به بازار بازگشته و همچنین در حال توسعه بازی با عنوان “Overdose” برای ایکس باکس است. هنوز افرادی که در حال کار بر روی remake  بازی Metal Gear Solid 3 هستند، شناخته نشده‌اند، اما می‌توانیم تأیید کنیم که این بازی بر روی پلتفرم‌های PlayStation، PC و Xbox منتشر خواهد شد.

بعد از تایید شایعات مشابهی شامل احتمال بازگردانی Castlevania ، چند هفته پیش در پادکست Xbox Two اشاره شد که Metal Gear Solid 3 ممکن است بر روی چندین پلتفرم منتشر شود. این برخلاف ادعاهای قبلی بود که فقط مربوط به PlayStation می شد. در آن زمان، ما صد در صد اطمینان نداشتیم، بنابراین خبری منتشر نشد. از آن زمان به بعد، Insider Gaming با گزارشی اعلام کرد که این بازی واقعاً برای چندین پلتفرم عرضه خواهد شد.

digikala

بازی Metal Gear Solid 3 اصلی در دوران جنگ سرد قرار دارد و دنباله ماجرای Snake درعمق وحشتناک جنگل Tselinoyarsk، در اتحاد شوروی سابق را رصد می کند. با نزدیک شدن آمریکا و شوروی به جنگ هسته‌ای، Snake عمیقاً پشت خطوط دشمن به منظور سرکوب عوامل بی‌رحمی که قصد شروع این تنش را دارند، پرتاب می شود.

بازی Metal Gear Solid 3، که در سال ۲۰۰۴ برای پلی استیشن ۲ منتشر شد، به عنوان یکی از مهمترین ماجراجویی‌های Snake شناخته می‌شود. نسخه‌های بعدی با بهبود کنترل دوربین، جایگاه این بازی را در صنعت بازی‌ها تثبیت کردند. اما آیا این نسخه از Metal Gear Solid 3 یک remake یا remaster است، هنوز مشخص نیست. با این حال، ممکن است شباهتی به کار Bloober Team در Silent Hill 2  وجود داشته باشد.

بازی Metal Gear Solid 3، از زمان انتشار چندین بار بازنگری شده است. در دوره  Xbox 360، به عنوان بخشی از مجموعه Metal Gear Solid HD Collection که شامل  MGS2، Peace Walker و MGS3 بود، دوباره به بازار عرضه شد. مجموعه Metal Gear Solid 2+3 HD در قالب برنامه‌های سازگاری برای Xbox قابل دسترس است، اما مدت زمان طولانی به صورت دیجیتالی قابل خریداری نبوده است، احتمالا به دلیل مسائل حقوقی. اگر دیسک را دارید، می‌توانید آن را در کنسول Xbox One یا Xbox Series X پخش کنید. هزینه مجموعه MGS HD به دلیل نایابی بسیار گران است ولی می‌توانید آن را از طریق eBay تهیه کنید.

با این وجود، اگر remake بازی Metal Gear Solid 3 موفق باشد، منطقی است که کونامی سعی کند کار مشابهی را بر روی Metal Gear Solid 1 و 2 و شاید حتی Peacewalker و Metal Gear Solid 4 انجام دهد. تقریباً مطمئن هستیم که ما رونمایی از MGS3 را در رویداد PlayStation Showcase در تاریخ 24 مه 2023 ساعت 4 عصر به وقت شرق ایالات متحده خواهیم داشت.

 

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.