انجام بازی آنلاین در یوتیوب امکانپذیر می شود

به نظر می رسد یوتیوب در حال انجام آزمایش داخلی برای محصول جدیدی با نام “Playables” است که بازی آنلاین را به این پلتفرم می‌آورد.

به گزارش تکناک وبه نقل از وال استریت ژورنال، ، در این باره یک ایمیل به کارمندان گوگل ارسال شده است که آنها را به شرکت در فاز تست این ارائه جدید یوتیوب دعوت می کند.

گزارش نشان می دهد که Playables Youtube به کاربران امکان بازی کردن بازی های مختلف را مستقیماً در وب سایت یا برنامه های موبایل یوتیوب می دهد. شرکت در مرحله اول “بازی های با قابلیت به اشتراک گذاری آسان” را ارائه خواهد داد. در میان بازی هایی که برای تست در دسترس هستند، یک عنوان قابل توجه از بازی های آرکید Stack Bounce نام برده شده است.

یک سخنگوی Youtube بر تمایل طولانی مدت شرکت به صنعت بازی‌ها تأکید کرد. او به این نکته پرداخت که یوتیوب در حال تجربه کردن ویژگی های جدید، از جمله Playables است.

صنعت بازی‌ها همواره یکی از موارد مورد توجه Youtube بوده است.ما همیشه در حال آزمایش ویژگی های جدید هستیم، اما در حال حاضر چیزی برای عرضه نداریم.

ادغام بازی آنلاین به پلتفرم یوتیوب با تصمیم استراتژیک مدیرعامل نیل موهان همخوانی دارد که در پی کشف مسیرهای جدید رشد در شرایط کاهش هزینه های تبلیغاتی است. به دنبال این راهبرد، یوتیوب تأیید می کند که در حال آزمایش مسدود کردن برنامه های مسدود کننده تبلیغات در سایت است.

در اوایل هفته جاری، در هنگام تلاش برای پخش ویدئوها در یوتیوب، یک پیغام نمایش داده شد که پخش را تا زمانی که نرم افزار مسدود سازی تبلیغات غیر فعال نشده باشد، ممنوع کرد. این مسأله بعدها توسط یک کارمند یوتیوب در زیرمجموعه “یوتیوب” در ردیت تأیید شد.

البته، همان پیغام توصیه می کند کاربران از Youtube پریمیوم استفاده کنند که شامل حذف تبلیغات درون ویدئوهاست و یوتیوب می خواهد کاربران را به سوی عضویت در پلتفرم تشویق کند.

از سوی دیگر، یوتیوب در پی کانال‌های طرفدارانی است که جعل هویت می‌کنند. براساس سیاست جدیدی که از 21 اگوست به اجرا در خواهد آمد، یوتیوب در صورتی که فردی محتوایی را که تحت تقلید از یک کانال یا شخص دیگر، منتشر کند، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

این پلتفرم کانال‌ها یا حساب‌هایی را که سعی در تقلید از پروفایل، پس زمینه یا نمای کلی یک کانال دیگر “بطوری که به نظر می‌رسد کانال دیگری است” و “بازآپلود محتوایشان” داشته باشند، خاتمه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.