بازی های محبوب Halo 2 و Halo 3  بازسازی می شوند

شرکت 343 Industries اعلام کرد دموی E3 بازی های Halo 2 و Halo 3  به زودی بازسازی و در دسترس بازیکنان Halo: The Master Chief Collection قرار خواهد گرفت.

به گزارش تکناک، این دموها هرگز در نسخه های نهایی بازی های مربوطه خود گنجانده نشدند، اما مدت‌هاست که به دلیل جلوه‌های بصری و گیم‌پلی، مورد علاقه طرفداران بسیاری قرار گرفته است.

دموی Halo 2 برای اولین بار در نمایشگاه E3 2003 نمایش داده شد و با گرافیک واقع‌گرایانه و مبارزه روان، حضار را مبهوت کرد. این دمو در یک شهر آینده‌نگر با حمله Covenant اتفاق می‌افتاد و به بازیکنان یک نگاه اجمالی از آنچه در Halo 2 قرار بود بیفتد داد.

تریلر دموی Halo 3 در سال 2006 منتشر شد و به شکلی بیشتر سینمایی بود. این تریلر داستان پس از پایان Halo 2 را روایت می‌کرد و شامل برخی از برجسته‌ترین تصاویر در تمامی این مجموعه بود.

اکنون، این دموها توسط modder هایی به نام Digsite با همکاری 343 Industries بازسازی می‌شوند. این modderها قادر به دسترسی به کد منبع دموها بوده‌اند و از این کد برای ایجاد بازسازی‌هایی که قابل بازی در مجموعه Master Chief هستند، استفاده می‌کنند.

Digsite اعلام کرده است که پس از گذراندن مرحله بازسازی کامل و توسعه مجدد، آنها با موفقیت به این توانایی دست یافته اند که کل سناریوی نمایشی Halo 3 E3 را از ابتدا تا انتها پخش کنند.

هنوز زمان انتشار این دموها مشخص نشده است، اما 343 Industries می‌گوید که “به زودی” منتشر خواهند شد. در این میان، بازیکنان می‌توانند دموهای اصلی را روی یوتیوب مشاهده کنند.

این یک پیروزی بزرگ برای طرفداران Halo است. همچنین، این نشان می‌دهد که 343 Industries به پشتیبانی از مجموعه Master Chief برای سال‌های آینده متعهد است.

در ابتدای هفته، 343 Industries جزییات به‌روزرسانی بعدی Halo: MCC را فاش کرد. استودیو یک به‌روزرسانی بزرگ برای مجموعه شامل شش بازی اول سری شوتر اول شخص Halo برای کامپیوتر منتشر کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.