بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom رونمایی شد

 بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom رونمایی شد!

شرکت نینتندو از بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom رونمایی کرد، که گویا گزینه‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته است.

به گزارش تک‌ناک، شرکت نینتندو سری بازی‌های زلدا را برای کنسول‌های مختلف خود منتشر کرده‌ و در سال‌های اخیر محتواهای چندانی به آنها اضافه نشده است.

این بازی در سال 2019 یک ریمیک The Legend of Zelda: Link  Awakening بر روی نینتندو سوییچ منتشر کرد و توانست رضایت گیمرها را جلب کند.

خبر خوب برای طرفداران 2D بازی  Zelda این است که در جدیدترین بازی Nintendo Direct The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom متبلور می‌شود. شاید حتی هیجان انگیزتر این باشد که این بازی در نهایت به خود زلدا یک نقش اصلی می دهد. به نظر می‌رسد Hyrule در شکاف‌های تاریکی که ساکنان مختلف این سرزمین از جمله Link را جذب کرده، گرفتار شده، بنابراین این وظیفۀ زلدا است که آن را نجات دهد.

ماهیت باز بودن زلداهای اخیر در اینجا حفظ خواهد شد، چرا که توانایی‌های زلدا حول محور “Tri-Rod” می‌چرخد، دستگاهی که به او اجازه می‌دهد آیتم‌های مختلفی که با آن روبه‌رو می‌شود را تکرار کند. بنابراین او می‌تواند، برای مثال، جعبه‌ها را تکرار کند تا از روی صخره‌ها و موانع گذشته عبور کند. او همچنین توانایی تکرار دشمنان را دارد که پس از احضار برای زلدا مبارزه خواهند کرد.

نینتندو همچنین یک مدل سوییچ لایت ویژه Zelda: Echoes of Wisdom را در کنار بازی منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.