با این ابزار هوش مصنوعی سایت طراحی کنید

شرکت ایجاد وب‌سایت Wix که امکان ساخت وب سایت را برای افراد بدون مهارت در کدنویسی را فراهم می‌کند، یک ابزار هوش مصنوعی جدید بدین منظور معرفی کرده است.

به گزارش تکناک و به گفته این شرکت می‌توان با استفاده از این ابزار، موارد مورد نظر برای وب‌سایت را مشخص کرد و در نتیجه آن، ابزار وب‌سایت منحصر به فرد و متناسب با نیاز کاربر را ایجاد می‌کند.

این ابزار با نام AI Site Generator بسیار جامع است و صفحه اصلی و تمام صفحات داخلی به همراه متن، تصاویر، فروشگاه ها، رزروها، رویدادها و موارد دیگر ایجاد می‌کند. البته، خروجی فوق‌العاده نخواهد بود، اما می‌توان در ادامه، وب‌سایت ایجادشده را ویرایش کرد و مطابق با نیازهای خود تغییر داد.

آویشای آبراهامی، مدیر عامل Wix، در مورد ابزار جدید اظهار داشت: «ما به ارائه نوآوری‌های کاملاً یکپارچه‌ای مانند AI Site Generator به کاربران خود با تجربیات کاربری عالی و در نهایت پیش‌روی در جهت ارائه نسل بعدی ایجاد وب‌سایت کاملاً متعهد هستیم.»

«این ابزارهای جدید با استفاده از قدرت و فداکاری تیم علم داده ما در یکپارچه سازی قدرت هوش مصنوعی و ارائه مستقیم آن به کاربران Wix پیشرو خواهد بود. ما در آستانه ارائه گزینه‌ای واقعاً شگفت‌انگیز هستیم و با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی به پیش‌روی در ارائه پیشنهادات خود به منظور رشد کسب‌وکار کاربران و کمک به دستیابی آنها به موفقیت روزافزون با کارایی و خلاقیت ادامه می‌دهیم.»

به غیر از AI Site Generator، دیگر ابزارهای هوش مصنوعی توسعه یافته توسط Wix برای مشتریان عبارتند از:

ایجاد وب:

  • AI Text Creator، دانش عمیق Wix در زمینه ایجاد سایت را با ChatGPT ترکیب و به کاربران امکان تولید محتوای شخصی‌سازی شده و باکیفیت را در بخش‌های خاصی از یک وب‌سایت از جمله عناوین، برچسب‌ها و پاراگراف‌های اختصاصی را فراهم می‌کند.
  • AI Template Text Creator، تمام متون مورد نظر برای یک وب سایت جدید را ایجاد می کند. در این برنامه، پس از انتخاب یک قالب آماده و وارد کردن توضیحات مختصری از سایت، این ابزار محتوای متنی منحصر به فردی را برای کل سایت، از جمله صفحه اصلی و صفحات داخلی تولید می کند.
  • AI Domain Generator، به کاربران در انتخاب نام های دامنه منحصر به فرد، جذاب و مرتبط با برند خود از میان گزینه های مختلف کمک می کند.

طراحی:

  • ابزار Alternative Layouts برای کمک به کاربران کمک در طرح‌بندی‌ مجدد وب‌سایت خود با یک کلیک ارائه شده است.
  • AI Image Creator کاربران را قادر به ایجاد تصویر منحصر به فرد و مورد نظر خود با توصیف آسان آن می‌کند.
  • Auto Background Removal و Auto Enhance tools به منظور اصلاح و ارتقا کیفیت تصاویر به‌صورتی که با ظاهر و احساس یک وب‌سایت مطابقت داشته باشد، ارائه شده است.
  • ابزار Auto-Generated Trailer به سرعت فایل های ویدئویی را به تریلرهایی با ظاهر حرفه ای تبدیل می کند.

تجارت الکترونیک:

  • Product Descriptions، با امکان توصیف فوری و ساده محصولات تجارت الکترونیک
  • Product Recommendations، با امکان پیشنهاد محصولات مرتبط به علاقه‌مندی‌های مشتریان برای بهبود فروش به گفته آبراهامی، تحول به‌پاشده فعلی هوش مصنوعی در ابتدای راه است و به عقیده وی، در چند سال آینده شاهد ایجاد فرصت‌های بسیاری توسط این فناوری برای بهبود وب‌سایت‌های Wix کسب و کارها خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.