با بهترین افزونه های ChatGPT آشنا شوید

افزونه های ChatGPT دارای قابلیت‌های بسیار عالی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید قدرت هوش مصنوعی را به مرورگر خود بیاورید.

به گزارش تکناک، از زمانی که ChatGPT به صورت عمومی ارائه شده است، تعداد کاربران آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. با این حال، آیا می دانستید که روش‌های بهتری برای دسترسی به هوش مصنوعی وجود دارند؟ یکی از بهترین راهکارها استفاده از بهترین افزونه‌های ChatGPT است. با این روش، علاوه بر دسترسی سریع به هوش مصنوعی، می‌توانید کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

با نصب بهترین افزونه های ChatGPT می‌توانید پاسخ‌های بهتری دریافت کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید به ChatGPT اجازه دهید در اینترنت جستجو کند که اطلاعات به‌روزتری را به شما ارائه دهد. دریافت اطلاعات به‌روز، مهم‌تر از هرچیز دیگری است و این افزونه‌های مرورگر به شما امکان می‌دهند تا در زمان صرفه جویی کنید!

 CHATGPT FOR GOOGLE: بهترین افزونه  ChatGPT برای جستجوی وب

بینگ چت، نحوه جستجوی ما در اینترنت را به کلی تغییر داده است. با استفاده از آن می‌توانید در حین جستجوی چیزی، دستوراتی به هوش مصنوعی بدهید. شما همین کار را با گوگل هم می‌توانید انجام دهید! فقط کافیست افزونه ChatGPT برای گوگل را دریافت کنید.

پس از نصب افزونه، می‌توانید در حین جستجو در گوگل از ChatGPT استفاده کنید. مهمترین مورد این است که این افزونه پاسخ ChatGPT را روی صفحه جستجوی گوگل نشان خواهد داد. به این ترتیب، شما می‌توانید با یک نگاه سریع به نتایج جستجو و استخراج اطلاعات مفید در کسری از ثانیه برسید.

MERLIN: بهترین افزونه CHATGPT برای همه وب سایت ها

آیا بهتر نیست اگر بتوانید ChatGPT را با خود به هر وب‌سایتی ببرید؟  با استفاده از افزونه Merlin ChatGPT می‌توانید دقیقاً همین کار را انجام دهید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا هر صفحه وب یا متن در سایت را هایلایت کنید و ChatGPT را برای پاسخ به آن فعال کنید.

این بدان معناست که شما قادر خواهید بود تا با خلاصه‌سازی کل وب‌سایت، خلاصه دیدن ویدیوی یوتیوب یا در کسری از ثانیه اطلاعات مهم را به صورت کوتاه شده دریافت کنید. این افزونه ChatGPT به شما اجازه می‌دهد که بسیاری از زمان خود را صرفه جویی کنید و در وظایفتان کارآمدتر عمل کنید.

TALKBERRY: بهترین افزونه CHATGPT برای ورودی صوتی

چرا باید به صورت نوشتاری دستورات را در ChatGPT وارد کنید؟ بهتر نیست از صدای خود استفاده کنید و دستورات را با تلفظ آنها به ChatGPT بگویید؟ با افزونه TalkBerry این امکان وجود دارد.

برای استفاده از این امکان، باید ابتدا این افزونه را نصب کنید و سپس یک میکروفون یا هدفون را به دستگاه خود وصل کنید تا ChatGPT بتواند دستورات شما را دریافت کند. با استفاده از این افزونه، نیازی به تایپ دستورات ندارید و با صحبت کردن با ChatGPT، به طور کارآمدتری در وظایف خود پیشرفت کنید.

TWEETGPT: بهترین افزونه CHATGPT رسانه اجتماعی

آیا می‌خواهید محتوای شبکه‌های اجتماعی خود را بهبود بخشید؟ آیا اغلب از ChatGPT برای تولید عناوین جذاب در توییت‌ها و پست‌های خود استفاده می‌کنید؟ پس شما از افزونه TweetGPT خوشتان می‌آید. در اصل، این یک پلاگین است که قدرت ChatGPT را برای ارائه توییت‌های جذاب به کار می‌برد. حتی می‌تواند پاسخ‌های خنده‌دار و دوستانه‌تری را نیز تولید کند.

این افزونه، گزینه‌هایی برای تنظیم نوع و زبان عاطفی را ارائه می‌دهد. پس از تنظیمات انجام شده، ChatGPT به تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی شما می‌پردازد. البته، این افزونه به شما اجازه می‌دهد که پاسخ را ویرایش کنید. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که متن تولید شده دقیقاً با عبارتی که مدنظرتان است مطابقت ندارد، می‌توانید به سرعت اصلاحاتی در آن ایجاد کنید.

BOTRUSH: بهترین افزونه برای سفارشی کردن CHATGPT

در واقع، رابط کاربری چت‌جی‌پی‌تی (بات مکالمه هوش مصنوعی، توسعه یافته توسط اوپن ای‌آی) دارای رنگ‌های کمی است. و OpenAI به شما اجازه تنظیم ظاهر کلی و رفتار چت‌بات را نمی‌دهد. اما این موضوع نباید جلوی شما را بگیرد تا رابط ChatGPT را دقیقاً به دلخواه خود تنظیم کنید. به Botrush بپیوندید!

همانطور که می‌توانید حدس بزنید، این افزونه ChatGPT به شما اجازه تغییر رابط کاربری کلی چت‌بات را می‌دهد. این شامل تغییر فونت و پالت رنگی وب‌سایت است. همچنین، این پلاگین به شما امکان می‌دهد تا به راحتی با هوش مصنوعی چت کرده و در ادامه آن را کپی کنید. با این افزونه می‌توانید براحتی تمام گفتگوی خود را دانلود کنید!

SNACKPROMPT: بهترین افزونه برای استفاده حداکثری از چت بات هوش مصنوعی

آیا بهتر نیست اگر به برخی از بهترین دستورات دسترسی داشته باشید؟ SnackPrompt همین کار را برای شما انجام می‌دهد. این افزونه ChatGPT بهترین دستورات ساخته شده توسط کاربران در سراسر جهان را لیست و رتبه‌بندی می‌کند.

با استفاده از این دستورات، می‌توانید ChatGPT را به پاسخ‌های قابل فهم و دقیقی دعوت کنید. به این ترتیب، تجربه شما با چت‌بات بهبود می‌یابد.

WEBCHATGPT:  بهترین افزونه CHATGPT برای دریافت آخرین اطلاعات

حتی اگر از مدل زبان GPT-4 استفاده کنید، قادر نخواهید بود به اطلاعات بعد از 2021 دسترسی پیدا کنید. این یکی از بزرگترین محدودیت‌های ChatGPT است. اما با نصب افزونه WebChatGPT در مرورگر خود، شما می‌توانید به چت‌بات قدرت جستجو در وب و استخراج اطلاعات به‌روزتر را بدهید.

 

بخش عالی این است که برای فعالسازی آن نیاز به کار خاصی ندارید. تنها کافیست افزونه را نصب و در حین استفاده از ChatGPT (artificial intelligence chatbot developed by OpenAI) فعال کنید. با استفاده از این پلاگین، در دستورات خود اطلاعات به روزتر دریافت خواهید کرد.

YOUTUBE SUMMARY: بهترین افزونه CHATGPT برای ویدیوهای یوتیوب

اگر شما هم همیشه به دنبال آموزش‌های ویدیویی در یوتیوب بوده‌اید، احتمالا هنگام انتظار برای نکته اصلی ویدیو کلافه می شوید. اما آیا می‌دانستید که این امکان وجود دارد که با استفاده از ChatGPT، ویدیو خلاصه شده و دستورالعمل‌ها با رنگ متمایز برجسته شود؟

یکی از افزونه های ChatGPT با نام YouTube Summary همین کار را انجام می‌دهد. با استفاده از آن، خلاصه‌ای فوری از ویدیو برای شما ارائه می‌شود، که به شما اجازه می‌دهد اطلاعات اصلی را در ابتدا دریافت کنید. همچنین، این افزونه برای ایمیل‌ها، مقالات علمی و مقالات دیگر نیز قابل استفاده است.

این نوشته در آموزش ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.