با منحصربه فردترین تلویزیون ال جی آشنا شوید

 تلویزیون ال جی با نام LG StanbyME Go، ممکن است در واقع یکی از منحصربه‌فردترین تلویزیون‌های هوشمندی باشد که تاکنون دیده‌ایم.

به گزارش تکناک، این یک تلویزیون هوشمند 27 اینچی لمسی با باتری بی‌سیم است که بر روی webOS ال‌جی کار می‌کند و شما می توانید آن را در چمدان خود حمل ‌کنید.

این تلویزیون که برای اولین بار در اوایل سال جاری معرفی شد، اکنون در وب سایت ایالات متحده ال جی برای پیش خرید در دسترس است. ال جی توضیح می دهد که چرا این تلویزیون هوشمند داخل یک چمدان است.

طراحی کیف با دسته، تلویزیون StanbyME Go را به محصولی عالی تبدیل می‌کند که می‌توانید در سفر کمپینگ یا هر جایی که می روید، آن را همراه خود ببرید. قاب کناری سخت از صفحه نمایش این تلویزیون در حین حرکت از آن محافظت می کند و جمع کردن آن را در صورت عدم استفاده، آسان می کند.

صفحه نمایش لمسی 60 1080p هرتزی قرار نیست هیچ جایزه عملکردی را از آن خود کند. با این حال صفحه این تلویزیون را می توان به حالت عمودی پرتره چرخاند. جالب‌تر این است که نمایشگر را می‌توان به صورت صاف در داخل چمدان قرار داد. این ویدیوی تبلیغاتی نشان می‌دهد که مالکان می‌توانند از آن برای بازی‌های صفحه لمسی مانند شطرنج یا حتی به‌عنوان پخش‌کننده ضبط مجازی استفاده کنند.

باتری داخل چمدان، LG StanbyME Go را تقریباً سه ساعت با یک بار شارژ فعال نگه خواهد داشت. البته باید در نزدیکی یک اتصال WiFi باشید تا بتوانید از برنامه‌های تلوزیون هوشمند آن استفاده کنید. این تلویزیون همراه با یک ریموت کنترل ارائه می‌شود تا بتوانید از آن برای راه‌اندازی برنامه‌ها استفاده کنید یا همچنین می‌توانید از دستورات صوتی استفاده کنید. همچنین از AirPlay شرکت اپل و انعکاس صفحه نمایش گوشی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی و کلیدی دیگر این تلویزیون شامل پشتیبانی از Dolby Atmos، پشتیبانی بی‌سیم WiFi 5، پردازنده تصویر α7 AI Gen5 شرکت LG و پردازنده صدای AI Sound Pro است.

قیمت این تلویزیون هوشمند 27 اینچی بسیار بالا است و 999.99 دلار است. البته کمپانی ال‌جی کار را برای افرادی که این تلویزیون را پیش‌ خرید می‌کنند کمی آسان‌تر می‌کند. تا 27 آگوست، افرادی که ال‌جی StanbyME Go را خریداری می‌کنند، یک اسپیکر بلوتوث ال‌جی XBOOM 360 را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد که معمولاً 249.99 دلار قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.