برنامه سامسونگ برای عرضه 4 گوشی تاشو جدید تا 2025

یک افشاگر می گوید سامسونگ قصد دارد در راستای ارتقاء دستگاه های سری رده بالای خود 4 گوشی تاشو جدید را تا سال 2025 عرضه کند.

یک افشاگر توییتر با نام RGcloudS می گوید سامسونگ قصد دارد در راستای ارتقاء دستگاه های سری رده بالای خود 4 گوشی تاشو جدید را تا سال 2025 عرضه کند.

به گزارش تکناک، طبق این شایعه، سامسونگ گلکسی Z Fold و گلکسی Z Flip همیشگی خود را به همراه یک مدل «Ultra» ممتاز برای هرکدام عرضه خواهد کرد. یعنی این سری شامل گلکسی Z Fold و گلکسی Z Fold Ultra، گلکسی Z Flip و گلکسی Z Flip Ultra خواهد شد.

گلکسی Z Fold معمول دارای نمایشگری با وضوح QHD+ (1440p)، از شرکت BOE چین است. صفحه نمایش گلکسی Z Fold Ultra دارای رزولوشن 4K خواهد بود و توسط سامسونگ تولید خواهد شد. گلکسی  Z Flip معمولی دارای صفحه نمایش FHD+ (1080p) از BOE است و گلکسی Z Flip Ultra به صفحه نمایش 2K سامسونگ مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها قیمت‌های سرسام‌آوری خواهند داشت.

به گفته این افشاگر، سامسونگ بعد از سال 2024 دو مدل تاشو جدید را معرفی خواهد کرد. یکی از آنها با صفحه نمایش سه تایی با نام گلکسی Z Flex و دیگری با نام گلکسی Z Tab عرضه خواهد شد.

هیچ اطلاعاتی در مورد گزینه دوم وجود ندارد، اما صفحه نمایش سه تایی گلکسی Z Flex، سال گذشته در کنار یک گوشی کشویی توسط سامسونگ به صورت جزئی رونمایی شد. با توجه به این رونمایی‌های جزئی، شاید سامسونگ قصد استفاده از صفحه نمایش کشویی در گلکسی Z Tab مشاهده‌شده در آگوست گذشته را داشته باشد.

انتظار عرضه هر دو دستگاه  گلکسی Flex و گلکسی Z Tab به این زودی نمی‌رود، اما انتظار ارائه صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی 2000 نیت در آنها وجود دارد. ظاهراً هر دو توسط هوبرت لی طراحی خواهند شد. وی اخیراً پس از ترک سمت خود در مرسدس بنز به عنوان مدیر ارشد طراحی، به تیم MX (تجربه تلفن همراه) سامسونگ پیوسته است.

این افشاگر در ادامه می گوید: سامسونگ بسیاری از گوشی های میان رده گلکسی A خود را با خط گلکسی K، خط تولید مدل گلکسی S پلاس را متوقف و با یک واحد گلکسی S پریمیوم جایگزین خواهد کرد. بنابراین، پس از سال 2024، می‌توان شاهد عرضه‌ یک سری گوشی رده بالای سامسونگ از گلکسی S، گلکسی S اولترا و گلکسی S پریمیوم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.