رفع نقص بزرگ گوشی‌های تاشو سامسونگ با ارائه گلکسی زد فولد 5

سامسونگ باید نقص طراحی موجود در گوشی ها تا شو ساخته این شرکت برطرف کند و دقیقاً این کار را با گلکسی زد فولد 5 انجام خواهد داد.

گلکسی زد فولد 4 بدون شک بهترین گوشی هوشمند تاشو عرضه شده در سال 2022، به دلیل وجود تعادل عالی بین کیفیت ساخت، دوربین، نرم افزار و عمر باتری است اما این مساله به معنای عدم امکان پیشرفت آن نیست.

به گزارش تکناک، این شرکت باید نقص طراحی موجود را که آن را به گوشی‌های تاشوی اخیر شرکت‌های چینی نزدیک می‌کند، برطرف کند و دقیقاً این کار را با گلکسی زد فولد 5 انجام خواهد داد.

بر اساس گزارشی از نشریه کره ای Naver، سامسونگ از لولای قطره ای شکل در گلکسی زد فولد 5 استفاده خواهد کرد. یعنی گوشی هوشمند تاشو پرچمدار بعدی این شرکت کره جنوبی می تواند کاملاً صاف و بدون فاصله هنگام تا‌شدن باشد. علاوه بر این، صفحه‌نمایش داخلی گلکسی زد فولد 5 از چین نرم‌تر و کمتر قابل مشاهده‌ برخوردار خواهد بود. حداقل چند سالی می‌شود که طرفداران گلکسی زد فولد منتظر ارائه این ویژگی هستند.

برخلاف شرکت‌های چینی رقیب، گوشی‌های هوشمند سامسونگ از رتبه IPX8 برای ایجاد مقاومت در برابر آب در آن صرف نظر نخواهد کرد. گلکسی زد فولد 5 از نظر طراحی و تجربه نزدیک به ایده آل خواهد بود و با طراحی کاملاً صاف و مقاومت در برابر آب عرضه خواهد شد. تنها مانع تکامل آن، عدم مقاومت در برابر گرد و غبار است.

طبق این گزارش، سامسونگ طراحی لولای جدید خود را « dumbbell» می‌نامد و این شرکت در سال 2016 این طرح را ثبت کرده است. با این حال، به دلایل نامعلوم (احتمالاً به دلیل نداشتن رتبه IPX8؟) این طرح را ارائه نکرده است. به لطف این لولای دمبلی شکل جدید، گزارشات مبنی بر دوام بهبود یافته صفحه نمایش است و موجب مقاومت بیشتر آن در طول عمر خود در برابر تا و باز شدن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.