برندگان جوایز نوبل مهرماه معرفی می‌شوند+جدول زمانبندی

برندگان جوایز نوبل مهرماه معرفی می شوند

جوایز نوبل در سال جاری و بعد از دو سال کرونایی از سوم تا دهم اکتبر (۱۱ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۱) اعلام می‌شود.

به گزارش تک ناک، بنیاد نوبل همچنین تصمیم گرفت مطابق سال‌های قبل از همه‌گیری کرونا هفته نوبل را در ماه دسامبر (آذر/دی) در استکهلم با حضور برندگان جوایز نوبل در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ (۱۳۹۹ و ۱۴۰۰) برگزار کند. مراسم اصلی اعطای جوایز در سالن کنسرت شهر استکهلم برگزار می‌شود.

اعلام جوایز نوبل مطابق معمول با برنده جایزه پزشکی روز دوشنبه (سوم اکتبر، ۱۱ مهر) ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۱۴ به وقت تهران) در دانشگاه علوم پزشکی کارولینسکا آغاز می‌شود.

جایزه فیزیک، جایزه بعدی است که برنده آن روز سه‌شنبه (چهارم اکتبر، ۱۲ مهر)  ساعت ۱۱:۴۵ به وقت محلی (۱۴:۱۵ به وقت تهران) در فرهنگستان علوم پادشاهی سوئد اعلام خواهد شد.

در ادامه برنده جایزه شیمی روز چهارشنبه (پنجم اکتبر، ۱۳ مهر) ساعت ۱۱:۴۵ به وقت محلی (۱۴:۱۵ به وقت تهران) در فرهنگستان علوم پادشاهی سوئد معرفی می‌شوند.

جایزه ادبیات جایزه دیگری از مجموع جوایز نوبل است که برنده یا برندگان آن روز پنجشنبه (ششم اکتبر، ۱۴ مهر) ساعت ۱۳ به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت تهران) در فرهنگستان سوئد معرفی می‌شوند.

روز جمعه (هفتم اکتبر،15 مهر) ساعت ۱۱ به وقت محلی (۱۳:۳۰ به وقت تهران) نیز بنیاد نوبل به معرفی برندگان جایزه صلح می‌پردازد که در کمیته نوبل نروژی معرفی می‌شود.

بنیاد نوبل بعد از تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه (هشتم و نهم اکتبر، ۱۶ و ۱۷ مهر) روز دوشنبه (یازدهم اکتبر، ۱۸ مهر) ساعت ۱۱:۴۵ به وقت محلی (۱۴:۱۵ به وقت تهران) برنده یا برگزیدگان جایزه اقتصاد را در فرهنگستان علوم پادشاهی سوئد معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.