افزایش دسترسی به آخرین بروزرسانی امنیتی گلکسی A52

سامسونگ اعلام کرد بروزرسانی امنیتی گلکسی A52 در ماه می 2023 در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، این بروزرسانی در هفته گذشته در بازارهای انتخابی منتشر شد و هم‌اکنون به کشورهای بیشتری رسیده است.

گلکسی A52 دومین مدلی است که این بروزرسانی جدید امنیتی را دریافت می‌کند. این بروزرسانی ابتدا برای A52 5G منتشر شده بود و به زودی گلکسی A52s نیز به  لیست این بروزرسانی ها اضافه می شود.

آخرین به‌روزرسانی گلکسی A52 شامل هیچ ویژگی جدیدی نیست و فقط به رفع مشکلات امنیتی ماه می 2023 برای سیستم عامل آندروید و نرم‌افزار سامسونگ پرداخته است. بیش از 70 اصلاح امنیتی در این بروزرسانی در نظر گرفته شده که شش مورد از آنها بحرانی است.

digikala

صاحبان گلکسی A52 می‌توانند به طور مستقیم بروزرسانی جدید را از طریق Settings نرم‌افزار در گوشی خود دانلود کنند. ممکن است بروزرسانی به سرعت نمایش داده نشود در این صورت باید کمی صبر کنید و دوباره امتحان کنید. اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، می‌توانید با دانلود آخرین سیستم عامل از گوگل استور ، بروزرسانی را به صورت دستی انجام دهید.

بروزرسانی گلکسی A52 به سیستم عامل آندروید 14 و One UI 6.0 در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد. این آخرین بروزرسانی سیستم عامل اصلی برای همه سه مدل گلکسی A52 است، زیرا با Android 11 راه‌اندازی شده‌اند و تا زمانی که Android 14 منتشر نشود برای چهارمین بروزرسانی بزرگ Android و One UI واجد شرایط نیستند. انتظار می‌رود بروزرسانی های گلکسی A52 با رفع مشکلات امنیتی در چند ماه آینده همراه باشد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.