عرضه 10 قابلیت جدید در اولین بروزرسانی سال 2023 تلگرام

بروزرسانی جدید تلگرام

تلگرام اولین بروزرسانی سال جدید خود را به کاربران عرضه  کرده است که بیش از ده قابلیت و پیشرفت جدید، از جمله ابزار ساختن تصویر پروفایل، امکان ترجمه کل چت ها را به مشتریان ارائه می دهد.

به گزارش تکناک، برخی از ویژگی های جدید عرضه شده در برزورسانی اخیر  فقط برای کسانی که مایل به پرداخت هزنیه اشتراک تلگرام پریمیوم هستند در دسترس هستند، اما بیشتر تغییرات برای همه کاربران در دسترس است.

تلگرام سال‌هاست که یک پلتفرم پیام‌رسان محبوب بوده است و همچنان با بروزرسانی های متعدد و افزودن ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربران تلاش می کند.

در ادامه به شرح برخی از ویژگی هایی که در بروزرسانی جدید تلگرام به آن اضافه شده اند می پردازیم.

تصویرساز پروفایل

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدید تلگرام، ایجاد تصویر پروفایل است. تلگرام با افزودن ابزار جدید در این بروزرسانی به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از انواع قالب ها و برچسب ها، تصاویر پروفایل سفارشی ایجاد کنند. استفاده از Profile Picture Maker آسان است و به کاربران این آزادی را می دهد که تا تصویر پروفایل خودشان را سفارشی سازی کنند.A GIF showing the latest changes in Telegram

ابزار ساخت تصویر پروفایل تلگرام به شما امکان می دهد هر استیکر یا ایموجی متحرک را به تصویری برای نمایه، گروه یا کانال خود تبدیل کنید. ایموجی های متحرک در چت فقط برای مشترکین تلگرام پریمیوم در دسترس هستند، اما می توانید به صورت رایگان از آنها برای عکس های پروفایل استفاده کنید.

ترجمه کل چت

یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده در بروزرسانی جدید تلگرام، امکان ترجمه کل چت ها است. این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند بدون نگرانی در مورد موانع زبانی با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. ویژگی ترجمه از سیستم یادگیری ماشینی هوش مصنوعی برای ترجمه استفاده می کند و بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند. این قابلیت برای مشترکین Telegram Premium فقط در دسترس است.

دسته بندی های اموجی

تلگرام علاوه بر Profile Picture Maker و قابلیت ترجمه، قابلیت دسته بندی ایموجی ها را نیز اضافه کرده است. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد ایموجی مناسب برای پیام‌های خود را به آسانی دسته بندی کنند . این قابلیت برای مشترکین Telegram Premium فقط در دسترس است

A GIF showing the latest changes in Telegram

بهبود استفاده از شبکه

در بروزرسانی جدید ،تلگرام بهبودهایی را  در استفاده از شبکه ایجاد کرده است . این بهبود تلگرام را کارآمدتر و سریع تر کرده است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند پیام‌ها را سریع‌تر ارسال و دریافت کنند و دیگر نگران کند شدن یا بسته شدن برنامه نباشند.

A GIF showing the latest changes in Telegram

این ویژگی به شما امکان می‌دهد ببینید تلگرام (نرم افزار پیام‌رسانی) از چه مقدار داده استفاده می‌کند و چه بخش‌هایی از پیام‌رسان بیشترین ترافیک اینترنت  را مصرف می‌کند. می‌توانید جداگانه آمار Wi-Fi و اینترنت تلفن همراه را بررسی کنید.

ذخیره خودکار رسانه های ورودی

یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام، امکان ذخیره خودکار رسانه های ورودی است. این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند به راحتی عکس ها، فیلم ها و سایر رسانه ها را بدون نیاز به دانلود دستی آنها ،ذخیره کنند. این ویژگی سازماندهی چتها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند و در وقت و تلاش آنها صرفه‌جویی می‌کند.

 

GRANULAR MEDIA PERMISSIONS

تلگرام علاوه بر قابلیت ذخیره خودکار، مجوزهای رسانه ای را نیز اضافه کرده است. این به کاربران اجازه می دهد تا نوع رسانه ای و اینکه آن را از  چه کسی دریافت می کنند را کنترل کنند. به عنوان مثال، کاربران می توانند انتخاب کنند که فقط عکس ها را از دوستان نزدیک و خانواده خود دریافت کنند و فیلم ها و انواع دیگر رسانه های ارسالی از سایر مخاطبین را مسدود کنند.

انتخاب چت برای ربات ها

تلگرام همچنین قابلیت جدیدی برای انتخاب چت برای ربات ها اضافه کرده است. این به کاربران امکان می دهد انتخاب کنند که از کدام چت پیام دریافت کنند و کدام چت را نادیده بگیرند. این کار باعث می‌شود تا کاربران چت هایشان را راحت‌تر سازماندهی کنند و از دریافت هرزنامه و پیام‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

این قابلیت در واقع به برنامه نویسان ربات های تلگرام (Telegram : cross-platform messenger) اجازه می‌دهد تا دکمه‌های خاصی را اضافه کنند تا به کاربران در انتخاب گروه‌ها، کانال‌ها یا افرادی که معیارهای از پیش تعریف شده دارند کمک کنند.

ورود به تلگرام با اپل و گوگل ID

تلگرام ورود کاربران به اکانت خود را آسان کرده است. آنها اکنون می توانند با استفاده از Apple و Google ID خود دوباره وارد سیستم شوند و این کار را سریعتر و راحت تر می کند.

ایموجی های تعاملی جدید

علاوه بر همه این ویژگی های جدید ، تلگرام ایموجی های تعاملی جدیدی نیز اضافه کرده است. این ایموجی‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر باشند و بیان احساسات را برای کاربران در چت‌هایشان آسان‌تر می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.