منتظر بزرگترین رویداد جهانی استارکرافت 2 باشید

به نظر می‌رسد بازی محبوب استار کرافت 2 پس از یک دوره سکوت، دوباره به زندگی بازمی‌گردد. چرا که Game8 اعلام کرد در ماه مارس یک تورنمنت جهانی با جایزه ۵۰۰ هزار دلاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش تکناک، استارکرافت 2  یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک است و به طور شگفت‌انگیزی رکوردهایی را در 13 سال اخیر شکسته است.

این بازی شامل سه نژاد متفاوت است که برای برتری درگیرند؛ Terrans (انسان‌ها)، Protoss (نژادی با فناوری پیشرفته) و Zerg (یک بورگ ارگانیک تر).

امروز، آنها در یک توییت دیگر اعلام کردند که چهار نام بزرگ در تاریخ بازی برای تورنمنت StarCraft II Legends به نام های Jung “MVP” Jong Hyun، Ilyes “Stephano” Satouri، Mun “MMA” Seong Won و  Jang “MC” Min Chul دعوت شده اند. تاریخ برگزاری تورنمنت تعیین شده است و برابر با ۵ آگوست است.

این چهار نفر به تنهایی بیش از ۱.۶ میلیون دلار جایزه برنده شده‌اند. آنها در مسابقات در سراسر اروپا، آسیا و آمریکای شمالی برنده شده‌اند. عنوان مورد اشتیاق “تاج سه‌گانه” در استارکرفت ۲ یک عنوان غیررسمی است که به بازیکنانی اختصاص می‌یابد که در مسابقات اصلی در آمریکای شمالی، اروپا و کره برتری یافته‌اند. MVP، MC و MMA سه نفر از ده بازیکنی هستند که تاج سه‌گانه را در استارکرافت 2 به دست آورده‌اند.

MVP به عنوان بزرگترین بازیکنی که بازی تا به حال دیده است، به اندازه‌ زیادی توسط بسیاری از افراد مورد توجه قرار می‌گیرد و حتی با اینکه در سال ۲۰۱۴، تقریباً ده سال پیش بازنشسته شده است، همچنان به این عنوان رسیده است.

وقتی نام‌هایی از این دست را می‌خوانیم، حس نوستالژی مشتاقانه‌ای در ما بوجود می‌آید وبیصبرانه منتظر آغاز این رقابت پرهیجان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.