بلاک مخاطب در واتساپ با یک ضربه

واتساپ در حال توسعه یک میانبر جدید برای بلاک مخاطب بدون باز کردن چت است. این عملکرد هنوز در حال آزمایش است.

به گزارش تکناک، در حال حاضر برای بلاک هر حسابی باید وارد چت، سپس تنظیمات آن (سه نقطه عمودی کوچک) شد، به منوی فرعی با علامت “More” رفته و سپس تب “Block” را انتخاب کرد.

خوشبختانه تا پایان 2023، این روند نسبتا طولانی بسیار کوتاه خواهد شد. با توجه به کشفیات WaBetaInfo، واتساپ در حال بررسی دو میانبر بسیار مفید است.

دیگر، در آینده برای بلاک مخاطب، امکان استفاده از رابط اصلی سرویس وجود خواهد داشت و با فشار طولانی بر روی چت یک مخاطب، به طور خودکار پنجره گزینه ها شامل گزینه “Block” ظاهر خواهد شد و برای انجام این کار کوچک تنها دو کلیک لازم است.

واتساپ همچنین قصد ارائه یک میانبر دیگر در کنار «حالت بی‌صدا» و «پاسخ» در پاپ‌آپ اعلان‌ها را دارد که در صورت دریافت پیام از یک شماره مشکوک یا نامطلوب، می‌توان با یک ضربه ساده آن را از اعلان بلاک کرد. این گزینه‌ها بسیار مفید خواهند بود.

این میانبر فقط در صورت مشاهده شماره مشکوک یا غیرقابل اعتماد ظاهر خواهد شد. این اصلاح، تجربه کاربر را به طور کامل تغییر و یا حداقل آن را بهبود می‌بخشد و بسیاری از اقدامات حیاتی کاربر را ساده‌تر می‌کند.

این ویژگی هنوز در حال توسعه است و آزمایش‌کنندگان بتا برای آزمایش آن و گزارش هرگونه مشکل ابتدا به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. سپس، این گزینه در دسترس عموم مردم در مقیاس گسترده قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.