بلندترین برج مسکونی جهان در دبی تاجی از الماس خواهد داشت

برج مسکونی بینگهتی جاکوب و کو

به گزارش دیزاین بوم ، شرکت Binghatti، سازنده املاک امارات متحده عربی، با برند جواهرات و ساعت لوکس Jacob & Co به هم پیوسته اند تا بلندترین برج مسکونی جهان را معرفی کنند.

به گزارش تکناک، برج مسکونی مدنظر این دو شرکت در بالای خود تاجی کریستال مانند دارد که به نظر می رسد از الماس ساخته شده است.

این سازه بیش از 100 طبقه دارد و از برج سنترال پارک نیویورک که در حال حاضر عنوان بلندترین برج مسکونی جهان را به خود اختصاص داده است، پیشی می گیرد.

این آسمانخراش با ارائه آپارتمان‌های مجلل و راحت در منطقه هیجان‌انگیز Business Bay شهر دبی، عصری جدید و بی‌رقیب را در زندگی لوکس رقم خواهد زد.

پنت هاوس های مجلل

در بالای برج ، مجلل‌ترین پنت‌هاوس‌ها قرار خواهند گرفت که مناظر پانورامای گسترده‌ای مشرف به شهر شلوغ و بسیاری از ساخت‌وسازها خواهند داشت. همچنین، هر پنت هاوس در ساختار جدید این افتخار را دارد که به نام یکی از ساعت‌های شاخص Jacob & Co نامگذاری شود.

علاوه بر این، طراحی داخلی خانه ها جزئیات ارائه شده توسط برند جهانی سازنده برج را منعکس میکند که ویژگی هایی فراموش نشدنی و غیرقابل مقایسه به آن داده است. این سازه همچنین میزبان امکانات لوکس از جمله استخر بینهایت مشرف به مرکز شهر دبی، سالن بدنسازی و اسپا با خدمات سفارشی خواهد بود.

در نهایت یک سرویس سرایداری با مزایایی مانند مراقبت از کودک، محافظ، راننده و سرآشپز خصوصی را ارائه می دهد. نتیجه نهایی یک تجربه در سطح بالا برای کسانی است که فقط میخواهند بهترین باشند.

برج بینگهتی 1
برج بینگهتی 1

سازه های فوق العاده

دبی به ساخت و سازهای عجیب و غریب خود از جمله برج خلیفه، که بلندترین ساختمان جهان است شناخته میشود. از دیگر ساخت‌وسازهای قابل توجه دبی می‌توان به جزایر پلام، در میان ده جزیره بزرگ مصنوعی جهان، برج کایان، دومین ساختمان مرتفع جهان با چرخش 90 درجه، و هتل ساحلی جمیرا، تنها هتل 7 ستاره جهان اشاره کرد.

هر گونه افزودن جدید به خط افق شلوغ شهر یک پیشرفت هیجان انگیز است به خصوص وقتی که رکوردهای جدیدی را می شکند.

در وب‌سایتی که سازنده برج آن را ارائه کرده است، آپارتمان‌های برج (tower : structure with height greater than width) جدید را می‌توان با شکوه تمام تجربه کرد که نشان می‌دهد زندگی در داخل برج واقعا چه حسی دارد. کل تجربه کیفیتی رویایی دارد زیرا سازنده، سوئیت‌های مجلل و راحتی را به نمایش می‌گذارد که مطمئناً حتی سخت‌گیرترین مشتریان را هم راضی می‌کند. آیا می توانید تصور کنید که در چنین آسایش و سبکی زندگی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.