بهترین افزونه‌های دانلود ویدیو برای گوگل کروم

اگر گوگل کروم را بر روی کامپیوتر یا لپتاپ خود دارید، چندین افزونه دانلود ویدیو در دسترس است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

به گزارش تکناک، هیچ تضمینی وجود ندارد که اینها برای همیشه باقی بمانند. بنابراین تا زمانی که می‌توانید، یکی را دانلود کنید.

بهترین افزونه‌های دانلود کننده ویدیو برای کروم

ما فقط چندین گزینه کوچک را پیشنهاد می کنیم، چرا که هر افزونه به هدف شناخته شده‌ای می‌پردازد. لذا فهرست پیشنهادیمان را بیشتر به عنوان گزینه‌های پشتیبان در نظر بگیرید. در واقع، Google (American multinational technology company) سعی می کند افزونه های دانلود از یوتیوب را مسدود کند، اما واقعیت این است دور زدن این محدودیت ها بسیار ساده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت این پیشنهادها از لینک‌های مستقیم استفاده کنید و به جستجو در Chrome Web Store روی نیاورید، مگر اینکه به طور خاص به گزینه‌های دیگری از جمله آن‌هایی که در لیست ما قرار ندارند علاقه داشته باشید. همانطور که می‌بینید.بسیاری از دانلودکننده‌ها نام‌های مشابهی دارند.

Video Downloader for Chrome

این افزونه گوگل کروم، سایت‌هایی مانند Facebook، Twitter، Dailymotion،  Vimeoو  Instagram را پشتیبانی می‌کند. هنگامی که ویدئوی مورد نظر خود را پیدا کرده‌اید، فقط کافیست بر روی نماد افزونه کلیک کنید تا گزینه‌های دریافت با کیفیت‌های مختلف تا ۴K  برای شما باز شود. همچنین شما می‌توانید در قالب فایل‌های مختلفی نیز آن را ذخیره کنید.

استفاده از برنامه افزودنی گوگل کروم رایگان است، اما توسعه‌دهنده پیشاپیش اعتراف می‌کند که موفقیت تضمین نشده است. باید به دنبال لینک‌های فایل ویدئویی در صفحه وب گشت و اگر به هر دلیلی پنهان شده باشند، پیامی با عنوان “video not found” دریافت خواهید کرد. با این حال، این یک مشکل احتمالی برای هر دانلودری است.

Video Downloader Pro

ویدیو دانلودر پرو رایگان است و به گفته سازندگان با موفقیت ۹۸ درصدی با صفحات وب موسیقی و ویدئو کار می‌کند. اما این عدد شک برانگیز است- از چه معیار هایی استفاده می کنند؟ – اما این افزونه گوگل کروم نقد های مثبتی دارد و قالب‌های فایل مختلفی از جمله ASF، AVI، FLV، MP3، MP4، MPEG و غیره را پشتیبانی می‌کند.

Video Downloader Plus

ویدیو دانلودر پلاس یکی از بهترین دانلودر های گوگل کروم بررسی شده در کل فروشگاه وب Chrome است و مانند ویدئو دانلودر برای کروم، به صراحت سایت‌هایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، Twitter، Vimeo و Dailymotion را پشتیبانی می‌کند. قالب‌های ذخیره شده شامل ASF، AVI، FLV، MOV، MP4، MPG، WEBM و غیره است.

در خارج از فروشگاه وب Chrome، توسعه دهنده افزونه پشتیبانی از سایت‌هایی مانند YouTube، Twitch و Vevo را ادعا می‌کند. اگر پولی دریافت نمی کرد ممکن بود بهترین گزینه در لیست باشد هرچند بیشتر دانلودها رایگان هستند، اما اگر می‌خواهید با کیفیت ۴K دانلود کنید، باید هزینه بپردازید.

 

1 دیدگاه برای “بهترین افزونه‌های دانلود ویدیو برای گوگل کروم

  1. سید علیرضا گفته:

    لینک مورد دوم به لینک زیر تغییر یافته لطفا اصلاح کنید:
    https://chrome.google.com/webstore/detail/video-downloader-pro/kaibkgfibgoffomjemobnlojipabbbjd?hl=fa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.