بهترین هدفون ها برای گوش های کوچک

همه دوست دارند یک جفت هدفون بی سیم داشته باشند که مناسب آن‌ها باشد، اما همیشه سایز هدفون‌ها برای همه مناسب نیست.

به گزارش تکناک، هیچ کس نمی‌خواهد هدفون بی سیم خود را هنگام راه رفتن گم کند، که این موضوع برای افراد با گوش‌های کوچک معمول رخ می دهد. برخی از برندهای هدفون های بی سیم لوازم جانبی و تلسکوپ‌های متعدد را ارائه داده تا اندازه هدفون ها قابل تغییر باشند. حتی با این لوازم جانبی، سایز مناسب برای برخی از افراد ممکن است همچنان در دسترس نباشد. در ادامه ما هدفون های بی سیم مناسب برای گوش های کوچک را به شما معرفی می کنیم.

Status Between 3ANC

بسیاری از هدفون‌ها صدای شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهند، اما از نظر کیفیت ساخت و عملکرد ضعیف هستند. این مشکل در هدفون Status Between 3ANC وجود ندارد زیرا این هدفون احتمالا راحت ترین و ایمن ترین هدفون بی سیم است. ساقه این هدفون یک شکل مستطیلی پهن دارد که به بادها در مقابل مجرای گوش ثبات بیشتری می دهد. همچنین فضای زیادی برای کنترل های لمسی در این هدفون وجود دارد. این هدفون ها به دلیل داشتن مشخصات کافی و تناسب راحت برای گوش های کوچک مناسب هستند. مجموعه کاملی از کلاهک‌های سیلیکونی در چند سایز مختلف همراه با فرم کوچک‌تر به این هدفون‌ها اجازه می‌دهد که بدون در نظر گرفتن اندازه گوش، به خوبی در جلوی مجرای گوش قرار گیرند.

سه درایور داخلی در هر باد Status Between 3ANC  ، یک داینامیک و دو آرمیچر فرکانس‌های پایین تا بالا را به شکلی ثابت ارائه می‌کنند. این ویژگی با ویژگی حذف نویز فعال پیشرفته (ANC) با سه حالت شفافیت، حذف نویز و محیط همراه است. طبق گفته کمپانی Status، کاربران می توانند به مدت 8 ساعت از این هدفون ها با ANC روشن استفاده کنند و 12 ساعت تنها از باد ها استفاده کنند و 24 ساعت با کیس شارژ سریع این هدفون، از آن استفاده کنند.

Anker Soundcore Liberty 4 NC

در این هدفون بی سیم با قیمت مناسب، کاربران یک طرح ساقه همراه با چندین نوک سیلیکونی به منظور تناسب راحت، در کنار سایر ویژگی‌های عالی دریافت خواهند کرد. این هدفون ها در جلوی مجرای گوش قرار می گیرند و از ساقه های زاویه دار استفاده می کنند تا در گوش های کوچک، محکم شوند. آنها نسبت به دیگر هدفون های موجود در بازار جمع و جورتر هستند و به لطف تناسب راحت و ایمن به گوش های کوچکتر اجازه می دهند فرکانس های پایین تری را نیز بشنوند.

کاربران می‌توانند Soundcore Liberty 4 NC را با HearID 2.0 برای خود تنظیم کنند، که این کار امکان تنظیمات EQ سفارشی بر اساس فرکانس‌های قابل شنیدن را فراهم می‌کند. ANC 2.0 بیشتر نویز پس‌زمینه و صدای باد را فیلتر می‌کند، که می‌توان با اطمینان از قرارگیری صحیح هدفون‌ها در جلوی کانال گوش، این نویز را کمی جبران کرد. با کنترل‌های لمسی قابل تنظیم، بادهای Liberty 4 NC با یک بار شارژ حدود 10 ساعت دوام می‌آورند و کیس شارژ 50 ساعت بیشتر آنها را نگه می‌دارد. این موضوع به درایورهای تنظیم‌شده سفارشی 11 میلی‌متری را نیرو می‌دهد و صدایی واضح ارائه می‌کند، حتی وقتی اتصال LDAC درون برنامه فعال می‌شود، صدا بهتر می شود.

Bose QuietComfort Earbuds II

Bose QuietComfort Earbuds II نمونه کاملی از هدفون های بی سیم ممتاز خوش ساخت می باشد. در جلوی کانال گوش، QuietComfort Earbuds II نه تنها برای راحتی، بلکه برای قابلیت‌های ANC پیشرو در بازار، در حفره‌های داخل گوش قرار می‌گیرد. سه مجموعه نوک سیلیکونی و نوارهای پایداری که با نام Fit Kit شناخته می شوند نیز به راحتی کاربر می افزایند. پیدا کردن مجموعه‌ای از هدفون‌هایی که هنگام ایجاد یک طراحی مناسب برای همه بسیار دقیق باشند، سخت است، اما این هدفون این کار را انجام می‌دهد.

Bose  اعلام کرده است که QueitComfort Earbuds II بهترین هدفون حذف نویز موجود در بازار است و دور از انتظار نیست که ANC و عملکرد کلی صدا به کاربر کمک می کند و از گزینه های عمومی که در کنار ساختار آکوستیک باد ها کار می کنند، اجتناب می کند.

گفتنی است که در این هدفون اشکال عجیبی مانند عملکرد برنامه و عملکرد لمسی کندتر از حد انتظار وجود دارد. با این حال، Bose QuietComfort II یک انتخاب عالی برای کسانی است که می توانند قیمت زیاد را تحمل کنند. به گفته Bose، عمر باتری نیز در این هدفون ثابت است و حدود 6 ساعت پخش برای باد ها و تا 24 ساعت بعد از قرار گرفتن کیس وجود دارد. شارژ 20 دقیقه ای، دو ساعت پخش را فراهم می کند که برای کاربرانی که در حال حرکت هستند امکانی عالی است.

Monolith M-TWE

Monolith M-TWE ساقه هدفون را برای یک فرم گرد که به خوبی در جلوی کانال گوش کاربر قرار می گیرد، جدا می کند. نوک‌های سیلیکونی کوچک‌تر برای گوش‌های کوچک، شکاف کانال گوش کاربر کاملاً پر می‌کند. با توجه به کیفیت صدا، این هدفون ها در هدفون های میان رده انتخاب مناسبی هستند، اما زمانی که با تنظیمات EQ سفارشی Sound ID جفت شوند، عملکرد آنها کمی کاهش می یابد. برنامه این هدفون به کاربران امکان می دهد Monolith M-TWE را با فرکانس هایی که می توانند بهترین بشنوند تنظیم کنند و تجربه شنیداری کاربر را سفارشی کنند.

Monolith همچنین دارای فناوری Qualcomm cVc 8.0 است که برای تماس‌هایی که از طریق بلوتوث انجام می‌شود، بهبود صدا را به ارمغان می‌آورد. کنترل‌های لمسی پایه معمولاً ایده‌آل نیستند زیرا فضای کمتری برای کار کردن به وجود می آورند، که برای هدفون‌های M-TWE صادق نیست. کنترل‌های ولوم کشویی گاهی اوقات ممکن است کاربردی نباشند. Monoprice ادعا می کند که باتری‌های هدفون 10 ساعت قابلیت پخش دارند، با 20 ساعت اضافی برای کیس شارژ، که این مزیان با توجه قیمت متوسط آن فوق‌العاده است.

Raycon Fitness

هدفون های فیتنس به لطف اندازه های مختلف و نوک ژله ای و باله های تثبیت کننده گوش، مناسب برای گوش های کوچک هستند. باله‌ها تضمین می‌کنند که هدفون‌ها در جلوی مجرای گوش محکم می‌مانند، در حالی که نوک‌های ژله‌ای هوای محکمی ایجاد می‌کنند که به اندازه کافی برای تأکید بر فرکانس‌های پایین‌تر مناسب هستند. اگرچه استفاده از این هدفون در آب توصیه نمی شود، اما به لطف استاندارد IPX7 مقاومت در برابر آب، این هدفون ها در شرایط مرطوب نیز کار می کنند. این مقاومت در برابر آب را نمی توان در اکثر گزینه های برتر یافت، بنابراین این یک ویژگی عالی است.

با این حال چند اشکال در این هدفون وجود دارد، مانند کنترل های لمسی بسیار پیچیده و دستیار صوتی که از طریق رسانه صحبت می کند. البته راحتی و کیفیت صدا این هدفون این مشکلات را خنثی می کند. به گفته سازنده، این هدفون با ماندگاری 56 ساعت دوام با شارژ از طریق کیس، بهترین باتری را در بازار دارد.

SHOKZ OpenFit

Shokz OpenFit به دلیل طراحی گوش باز یک انتخاب عالی برای گوش هایی است که نمی توانند ایرباد ها را در گوش خود نگه دارند. باد ها به جای قرارگیری در حفره گوش یا مجرای گوش، توسط یک قلاب حمایت می شوند و بالای گوش قرار می گیرند. به جای استفاده از رسانایی استخوانی مانند سایر مدل‌های شوکز، آنها از رسانایی هوا برای هدایت امواج صوتی در کانال گوش استفاده می‌کنند و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کنند و در عین حال به شما امکان می‌دهند صدای محیط را بشنوید. DirectPitch و OpenBass که توسط Shokz توسعه یافته اند، در این روش منحصر به فرد ارائه صدا نقش دارند. اولی امواج صوتی را هدایت می کند و دومی یک الگوریتم ویژه است که فرکانس های پایه ضخیم تری تولید می کند. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهند که از راحتی نداشتن هدفون در گوش لذت ببرید، اما همچنان به شما کمک می کند از فرکانس های بیس و صدای کامل و کلی لذت ببرید.

نوک‌های این هدفون حاوی سیلیکون مایع هستند، به این معنی که برای یک تناسب سفارشی به هر شکل گوش می‌شوند. جدای از تناسب راحت، این باد ها برای اجرای مطابق شوکز ساخته شده اند. آنها عمر باتری فوق العاده ای را ارائه می دهند و یک ساعت پخش با شارژ 5 دقیقه ای و 28 ساعت با کیس را ارائه می دهند. آنها با هر بار شارژ کامل هفت ساعت کار می کنند. نتیجه مجموعه ای از هدفون های خوش صدایی است که به کاربران امکان می دهد از محیط اطراف خود آگاه باشند.

SZHTFX Invisible

یک هدفون به اندازه دهانه مجرای گوش خود را تصور کنید. این چیزی است که SZHTFX با هدفون نامرئی خود به دست آورد. طراحی منحنی هدفون ها مهر و موم کوچکی را در ورودی کانال گوش کاربر ایجاد می کند و ساقه یا محفظه بیرونی بیرون زده ندارند که باعث می شود برای گوش دادن قبل از خواب راحت باشند. باد ها فقط در طراحی خوب نیستند. آنها دارای بلوتوث 5.1، مقاومت در برابر آب IPX5 و باتری مناسب هستند. آنها می توانند حدود چهار ساعت باتری را در خود نگه دارند، اما کیس شارژ ارائه شده 20 ساعت بیشتر شارژ فراهم می کند. گفتنی است صدای این هدفون ها کمی تامل برانگیز است.

البته صدای هدفون SZHTFX Invisible انقدرها هم بد نیست. برای شنوندگان پادکست ها و کتاب های صوتی و کسانی که در مورد کیفیت صدا زیاد شکایتی ندارند، این هدفون تجربه مناسبی را ارائه می دهد. همچنین آنها برای استفاده برای دانش آموزان، کارگران و غیره … عالی هستند. قابلیت ضد آب IPX5 SZHTFX Invisible را به گزینه ای عالی برای تمرین و سایر فعالیت های مرتبط با آب تبدیل می کند. البته در نظر داشته باشید که آن ها را نمی توان تا اعماق زیاد در آب برد.

Echo Buds (2023)

Echo Buds (2023) دارای یک باد اکسترود شده است که با نوک های سیلیکونی کوچک به راحتی در حفره گوش قرار می گیرد که برای کاربران با گوش کوچک ایده آل است. دیدن یک دستیار صوتی محبوب در مجموعه ای از هدفون های مقرون به صرفه بسیار عالی است، به شرطی که قبلاً در اکوسیستم دستگاه های خانه هوشمند آمازون باشید. راه‌اندازی این هدفون از طریق برنامه الکسا انجام می‌شود، اما به دلیل عملکرد دستیار صوتی، بسیاری از مجوزها باید فعال شوند. اگرچه Echo Buds (2023) الکسا را به ارمغان می‌آورد، اما از ANC برخوردار نیستند، بنابراین انتظار می‌رود از آن‌ها در محیط‌هایی استفاده کنید که نویز محیط مشکلی ایجاد نمی‌کند.

این هدفون برای کسانی که در خانه کار می کنند، خیلی عالی است و به کاربران این امکان را می‌دهد که فوراً از تماس های ویدیویی یا جلسه های مهم در کامپیوتر به موسیقی روی گوشی خود برگردند. کنترل‌های لمسی نیز قابل تنظیم هستند و همین مسئله EchoBuds (2023) را نسبت به اکثر گزینه‌های ارزان‌قیمت، در دسترس‌تر می‌کنند. حداکثر شش ساعت پخش در این هدفون گنجانده شده است که با فعال شدن کلمه بیداری به پنج ساعت کاهش می یابد. 20 ساعت بیشتر را می توان در جعبه شارژ این هدفون پیدا کرد که با شارژ 15 دقیقه ای حدود 2 ساعت به هدفون شارژ می دهد.

چند نکته مهم

چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب هدفون برای کسانی که گوش‌های کوچک‌تری دارند، به آنها توجه کنیم. هدفون های اسپرت معمولاً دارای طراحی ارگونومیک با باله های تثبیت کننده، حلقه ها و نوک های سیلیکونی هستند تا ایمن و راحت باشند. برای راحتی نهایی، باد های رسانای بالای گوش و استخوان، حفره یا کانال گوش را لمس نمی کنند. یک انتخاب خوب برای گوش های کوچک، باد هایی است که روی حفره گوش درست قبل از مجرای گوش می نشینند و از نوک های سیلیکونی برای ایجاد مهر و موم استفاده می کنند. این نوع هدفون ها هرگونه مشکل تحریکی برای کاربرانی که کانال های باریکی در گوش خود دارند را حل می کنند.

بهترین انتخاب: Status Between 3ANC

کسانی که به دنبال یک هدفون شیک و رده بالا هستند باید به سراغ Status Between 3ANC بروند. این هدفون نمایه کوچک و اتصالات مختلفی دارد تا به خوبی جلوی کانال گوش کاربر بنشیند. حذف نویز در این هدفون ها یکی از بهترین مواردی است که وجود دارد. Soundcore Liberty 4 NC یک گزینه هدفون مقرون به صرفه و در عین حال غنی است. ساقه‌های زاویه دار این هدفون، تناسب مطمئنی را برای گوش‌های کوچک‌تر فراهم می‌کنند و سازگاری این جفت با HearID به کاربران اجازه می‌دهد EQ خود را به خوبی تنظیم کنند. همچنین هدفون‌های Bose QuietComfort II در اطراف حفره گوش در جلوی کانال گوش طراحی شده‌اند و با اتصالات سیلیکونی، طراحی مناسبی را برای گوش‌های کوچک فراهم می‌کنند و کیفیت صدای شگفت انگیز و برخی از بهترین ANC های موجود در بازار را ارائه می دهند. همه هدفون های بالا برای گوش های کوچک عالی هستند اما ویژگی ها و طراحی به اولویت کاربر بستگی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.