به‌روزرسانی بزرگ بازی Counter-Strike

 طبق گزارش ریچارد لوئیس روزنامه‌نگار بازی‌های الکترونیکی، شرکت Valve در آستانه ارائه یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی Counter-Strike: Global Offensive است.

به گزارش تکناک، منابع نزدیک به این موضوع به لوئیس گفته‌اند شرت Valve در نهایت نسخه جدیدی از بازی را در اوایل این ماه بر روی موتور Source 2  شرکت منتشر خواهد کرد.

لوئیس که در گذشته گزارشات عمده‌ای مربوط به بازی Counter-Strike منتشر کرده‌است، می‌گوید طبق اطلاعات به دست آمده، Valve پیش ‌از این گروهی از بازیکنان حرفه‌ای بازی  Counter-Strike را برای آزمایش این بازی به‌روزرسانی شده در دفتر مرکزی شرکت سیاتل استخدام کرده است.

انتقال بازی به موتور Source 2، مانند برخی از بازی‌های دیگر Valve مانند Dota 2 و Half-Life: Alyx، می‌تواند موجب عملکرد و گرافیک بهتر بازی شود.

ظاهراً این تنها ارتقای در دست توسعه توسط Valve نیست. لوئیس افزود: CS:GO «جدید» با یک سیستم جستجوی بهبودیافته مسابقات و مطابق با مهارت‌های بازیکن ارائه خواهد شد و شبیه به پلتفرم‌های شخص ثالث، مانند FACEIT یا ESEA، بازیکنان می‌توانند مسابقات CS:GO را پیدا کنند و به آن‌ها بپیوندند.

همچنین انتظار می‌رود Valve، ریت لحظه‌ای سرورهای مورد استفاده بازی را از 64 به 128 افزایش دهد و به طور بالقوه موجب بروز تاخیر کمتردر طول مسابقات آنلاین شود.

با بیش از 10 سال گذر زمان از انتشار CS:GO و بیش از 20 سال پس از انتشار نسخه اولیه یک به روز رسانی بزرگ توسط Valve بدون سر و صدا عجیب خواهد بود. اما این تنها شواهد از ارتقای احتمالی آن نیست و هفته گذشته، u/DAOWAce در Reddit نیز یک جفت فایل اجرایی مشکوک با نام‌های “csgos2.exe” و “cs2.exe” گنجانده در درایورهای منتشر‌شده اخیر توسط Nvidia کشف کرده‌است.

با وجود شباهت این انتشار به انتشار یک بازی کاملاً جدید توسط Valve، طبق توضیحات کاربران توییتر @gabefollower و @aquaismissing، این مساله می تواند نشان دهنده انتقال بازی به موتور Source 2 توسط Valve باشد و توسعه دهندگان ممکن است در نامگذاری فایل کمی سهل‌انگاری کرده باشند. با این حال، امیدواریم برای دیدن Counter-Strike 2، نیاز به انتظار بیشتر نباشد و طبق گفته لوئیس، بازی «در حال آماده‌سازی» باشد.

4 دیدگاه برای “به‌روزرسانی بزرگ بازی Counter-Strike

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.