به‌روزرسانی One UI 5 Watch سامسونگ با ویژگی های جدید

انتظارها به پایان رسید و سرانجام سامسونگ نرم افزار One UI 5 Watch را برای ساعت های گلکسی منتخب خود از جمله گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، این به روز رسانی شامل چندین پیشرفت مفید در مقایسه با نسخه قبلی می‌شود و بر روی سه جنبه مهم تجربه کاربر از جمله ردیابی خواب بهتر، ابزارهای تناسب اندام هوشمندتر، و ویژگی های ایمنی بهبود یافته تمرکز دارد.

ردیابی خواب هوشمندتر

به‌روزرسانی One UI 5 Watch، یک رابط کاربری جدید با جزئیات خواب را به همراه دارد. این قابلیت جزئیات خواب را به صورت دقیق به کاربران ارائه می دهد و مراحل خواب، ساعات خواب عمیق و سطح اکسیژن خون را نشان می دهد. کاربران همچنین می‌توانند در گلکسی واچ خود به Sleep Coaching (تعلیم خواب) دسترسی داشته باشند و عادات خواب سالم ایجاد کنند.

دستگاه برخوردار از One UI 5 Watch به صورت یکپارچه‌ با دستگاه‌های هوشمند کار می‌کند و دستگاه‌های خانه هوشمند را قادر به پاسخگویی به تنظیمات حالت خواب کاربر و ایجاد محیطی راحت برای خواب می‌کند.

ردیابی تناسب اندام

علاوه بر تجربه ردیابی خواب بهتر، این به روز رسانی ضربان قلب را نیز می‌سنجد و به کاربران امکان هدف‌گذاری بر اساس توانایی‌های خود را می‌دهد. شامل پنج سطح قدرت تمرینی می‌شود و ساعت می‌تواند همزمان دویدن کاربر را تجزیه و تحلیل کند و برنامه‌های تمرین تناوبی متناسب را ارائه دهد. کاربران گلکسی واچ 5 پرو می‌توانند از طریق اپلیکیشن Samsung Health به فایل‌های GPX دسترسی پیدا کنند و مسیرهای پیشنهاد مناسب را امتحان کنند.

هدف به‌روزرسانی One UI 5 Watch، افزایش ایمنی کاربر با یک سیستم SOS به‌روز شده است و امکان مکالمه مستقیم با خدمات اضطراری را فراهم می‌کند و موقعیت مکانی و جزئیات پزشکی را به کاربر را ارائه می‌دهد. هشدار سقوط به طور پیش‌فرض برای کاربران 55 ساله و بالاتر روشن خواهد بود و ایمنی را افزایش می‌دهد.

نسخه بتا One UI 5 Watch

سامسونگ نسخه بتای One UI 5 Watch را اواخر این ماه برای کاربران گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 در ایالات متحده و کره جنوبی از طریق برنامه  Samsung Members عرضه خواهد کرد. کاربران می توانند انتظار انتشار نسخه اصلی به روز رسانی را در نیمه دوم سال 2023 داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.