به روز رسانی ویندوز 11 گیمرها را دچار مشکل کرد

تجربه بازی ویندوز 11

پس از نصب آخرین به روز رسانی در ویندوز 11 توسط مایکروسافت ، چندین کاربر از مشکلات عملکرد آن هنگام اجرای بازی و مواجهه با وقفه و سایر اشکالات شکایت کرده اند.تجربه بازی ویندوز 11

به گزارش تکناک، اگرچه در ابتدا تصور بر وجود اشکال از سمت کارت های گرافیک NVIDIA بود، اما تغییر درایورها نیز مشکل آن را حل نکرد. مایکروسافت در پایان هشدار امکان فریز یا عملکرد کندتر بیش از حد انتظار در برخی از بازی‌ها و برنامه‌ها در ویندوز 11 ۲H۲۲  را داد.تجربه بازی ویندوز 11

تجربه بازی ویندوز 11

این غول فناوری اعتراف کرد آنها به طور ناخواسته اشکال زدایی عملکرد GPU را فعال کرده‌اند. اما مثال‌ خاصی از بازی‌ها یا برنامه‌هایی که ممکن است تحت تأثیر این مشکل قرار گیرند، ارائه نمی‌کند.

لوازم الکترونیکی مصرفی نباید از این عملکرد استفاده کنند. اینکه چرا برخی از بازی ها و برنامه های کاربردی در ویندوز 11 ۲H۲۲ ویژگی اشکال زدایی را فعال می کنند هنوز برای مایکروسافت هم راز است. علاوه بر این، نمی دانیم چه تعداد از برنامه ها دچار این مشکل هستند.تجربه بازی ویندوز 11

این شرکت به منظور یافتن راه‌حل، به‌روزرسانی خودکار دستگاه‌های آسیب‌دیده را به ویندوز 11 ۲H۲۲، ، متوقف کرده است. کاربران باید به جای نصب آخرین نسخه ویندوز 11 پرو، بازی ها و برنامه های خود را به روز کنند. علاوه بر این، کاربران از گزینه بازگشت به نسخه قبلی سیستم نیز برخوردار هستند.تجربه بازی ویندوز 11

گیمرها قبلاً نیز در این سیستم عامل جدید مایکروسافت با مشکلاتی روبرو بودند. صاحبان رایانه های دارای تراشه های AMD یک سال پیش متوجه کاهش عملکرد شدند. به هر حال، همچنان منتظر راه حلی برای این موضوع هستیم.

سهم بازار ویندوز 11

با گذشت بیش از یک سال از انتشار ویندوز ۱۱، بخش بزرگی از جامعه ویندوز هنوز با جدیدترین سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت تطبیق نیافته‌اند. این داده بر اساس آمارمنتشر شده توسط Statcounter در ماه اکتبر گردآوری شده است.

تنها 15.44 درصد از رایانه های شخصی در سراسر جهان دارای ویندوز 11 هستند و نشان‌دهنده افزایش 1.83 درصدی در ماه اخیر است. در مقایسه، 71.29 درصد از کاربران همچنان از ویندوز 10 استفاده می کنند و نسبت به 71.88 درصد در ماه سپتامبر کاهش اندکی داشته است. و ویندوز 7 با 9.61 درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

ویندوز 8.1 با 2.45 درصد در جایگاه چهارم و پس از آن ویندوز 8 با 0.69 درصد قرار می‌گیرد. ویندوز XP با 0.39 درصد همچنان به سختی در جایگاه بعدی قرار دارد.

۷۶ درصد از سهم بازار سیستم عامل های دسکتاپ در سراسر جهان متعلق به ویندوز است. پس از آن macOS X (15.7 درصد) و Linux (2.6 درصد) قرار دارند.

از میان همه سیستم عامل ها، اندروید 42.37 درصد از بازار سیستم عامل را در اختیار داشته و پس از آن ویندوز با 30.11 درصد سهم، iOS با 17.6 درصد، OS X با 6.24 درصد و لینوکس با سهم 1.04 درصدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.