اعلام تاریخ جدید برای معرفی رسمی گلکسی S23 سامسونگ

بر اساس تصاویر منتشر‌شده توسط Ice Universe به نظر می رسد سامسونگ در تاریخ یک فوریه سری جدید گوشی های گلکسی  S23 خود را معرفی خواهد کرد.

بر اساس تصاویر منتشر‌شده توسط Ice Universe افشاگر توییتر ، از وب سایت کلمبیایی این شرکت، به نظر می رسد سامسونگ در تاریخ یک فوریه سری جدید گوشی های گلکسی  S23 خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، این سایت به طور مشخص به معرفی سری S23 اشاره نکرده‌است و اعلامیه با عنوان ملاقات با گلکسی جدید به اشتراک گذاشته شده بود.

اما با توجه به زمان همیشگی معرفی گوشی های پرچمدار سامسونگ تقریباً می‌توان گفت منظور آن معرفی گوشی گلکسی  S23 بوده است. این تصویر همچنین نشان‌دهنده تعبیه سه دوربین، شبیه به دوربین S22، بدون برجستگی S22 و S22 Plus بود.

اطلاعات بیشتری از ویژگی های آن در ماه فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه رندرها و تصاویر فاش‌شده از آن خبر از شباهت بسیار  طراحی آن به مدل های قبلی می‌دهد، مشخصات افشا شده از سری گوشی گلکسی  S23 در مقایسه با سریS22 در همین مرحله بسیار کمتر است.

شایعاتی مبنی بر ارائهS23  اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی وجود دارد و تقریباً وضوح 108 مگاپیکسلی ارائه شده در سری S20 و گوشی‌های تاشو برتر سامسونگ را دو برابر می‌کند. همچنین ارائه این گوشی ها در اکثر کشورها با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه S23 یکی از اولین گوشی‌های اندرویدی رده بالا در سال جاری خواهد بود، یکی از موارد مهم استفاده سامسونگ از Snapdragon Satellite در آن است که هنوز مشخص نیست. این فناوری کوالکام در اواسط سال 2023 برای گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار عرضه خواهد شد و مشابه قابلیت معرفی‌شده توسط اپل در آیفون 14، ارسال پیامک اضطراری بدون نیاز به سیگنال تلفن همراه را ممکن می‌کند. ارائه این ویژگی و صحبت از طریق ارتباط ماهواره‌ای می‌تواند از ویژگی‌های جالب این سری باشد. حال برای اطلاع از آن دیگر نیاز به انتظار طولانی مدت نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.