تاریخ عرضه جهانی شیائومی 13 Ultra مشخص شد

شیائومی در ماه آوریل گوشی مدل 13 Ultra را در چین معرفی کرد. همچنین این گوشی به عنوان پرچمدار نهایی از شیائومی در بازار جهانی نیز تایید شد.

به گزارش تکناک، حال یک سایت کوچک برای شیائومی 13 Ultra برای مخاطبان جهانی فعال شده است. تایمر شمارش معکوس موجود بر روی آن تاریخ راه اندازی را تایید می کند.

تایمر شمارش معکوس روی سایت رسمی نشان می‌دهد که رونمایی جهانی از Xiaomi 13 Ultra در تاریخ ۸ ژوئن برگزار خواهد شد. خریداران Xiaomi 13 Ultra می‌توانند به مزایایی همچون اشتراک رایگان ۳ ماهه در YouTube Premium و اشتراک رایگان ۶ ماهه با حجم ۱۰۰ گیگابایت در Google One دسترسی داشته باشند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که Xiaomi 13 Ultra در بازار جهانی تنها در نسخه ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. در اروپا، قیمت آن ممکن است بین ۱۲۹۹ یورو تا ۱۴۹۹ یورو باشد. این گوشی در رنگ‌های سیاه و سبز در دسترس خواهد بود.

مشخصات گوشی  شیائومی 13 Ultra

گوشی شیائومی 13 Ultra دارای صفحه نمایش AMOLED LTPO با سایز ۶.۷۳ اینچ، رزولوشن Quad HD+ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این گوشی با سیستم عامل آندروید ۱۳ و MIUI ۱۴ کار می‌کند.

چیپست Snapdragon 8 Gen 2 با حافظه RAM LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0، گوشی شیائومی 13 Ultra را تأمین می‌کند. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع با قدرت ۹۰ وات سیمی  و ۵۰ وات بی‌سیمی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی 13 Ultra دارای دوربین سلفی با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل است. در پشت گوشی، دوربین اصلی سونی IMX989 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و سایز یک اینچ به همراه لنز فوق‌گسترده ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله فوتو ۵ مگاپیکسل با OIS و لنز پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسل با OIS و زوم اپتیکال ۵ برابر قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.