رونمایی شیائومی از گوشی REDMI 12

شیائومی بی سر و صدا در اقدامی غافلگیرکننده، از گوشی هوشمند REDMI 12 با پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال 2023 رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، این شرکت جدیدترین محصول سری بسیار محبوب خود، یعنی Redmi 12 را معرفی کرد و انتظار می‌رود به سنت فروش میلیونی سالانه خود در سراسر جهان ادامه دهد.

Redmi 12 به عنوان جانشین ردمی 10 سال گذشته و با قصد تبدیل به مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند در بین نسل جدید دستگاه های Redmi (smartphone brand, made by Xiaomi Corporation) وارد بازار می‌شود. با این حال، این مسأله از ویژگی های قانع کننده آن کم نمی کند.

بیشتر بخوانید:

Redmi 12 در وب سایت پرتغال شیائومی در دسترس است. این دستگاه پایه، با طراحی شبیه به خانواده Redmi Note 12، ساختار پلاستیکی و روکش مات خیره‌کننده، در سه رنگ آبی، سفید و مشکی عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای پنل LCD  ۶.۷۹ اینچی با ریفرش ریت 90 هرتز و وضوح Full HD+ است. دوربین جلو آن از یک لنز 8 مگاپیکسلی برای سلفی های خیره کننده تشکیل شده‌است و در حفره کوچک بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

سیستم دوربین اصلی Redmi 12 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی مجهز به لنز فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

پردازنده Redmi 12، Helio G88 مدیاتک است. این تراشه بر اساس نسل‌های قدیمی‌تر، اما همچنان بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است و شامل 8 هسته متشکل از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می شود.

Redmi 12 در دو گزینه پیکربندی 4 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند از باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سیستم شارژ 18 واتی آن لذت ببرند. این گوشی هوشمند بر روی اندروید 12 کار می کند و با آخرین نسخه رابط کاربری سفارشی شده شیائومی، MIUI 14 عرضه می شود.

در حال حاضر، Redmi 12 تنها در بازار پرتغال عرضه شده است. اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک در سایر مناطق جهان نیز در دسترس قرار گیرد.

قیمت نسخه دارای  4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی Redmi 12 209.99 یورو (حدود 226 دلار) است. علاوه بر این، یک نسخه بالاتر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود خواهد داشت. اما قیمت آن در حال حاضر نامشخص است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.