عینک صوتی هوشمند شیائومی به بازار می آید

شیائومی هفته آینده (19 خرداد) از عینک صوتی هوشمند MIJIA خود رونمایی خواهد کرد و فروش آن را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

به گزارش تکناک، عینک صوتی هوشمند MIJIA با طراحی هوشمند و وزن سبک عرضه می شود. در این دستگاه عینک و هدفون با استفاده از هدفون open Bluetooth پنهان شده در فریم بالایی عینک ترکیب شده‌اند و امکان گوش دادن به محتوای صوتی در حین حرکت را برای کاربر فراهم می‌کند.

عینک صوتی هوشمند MIJIA یک محصول دو در یک با طراحی سبک وزن است و تنها 38.1 گرم وزن دارد. در مقایسه با عینک های معمولی، عینک های صوتی هوشمند MIJIA کمی سنگین تر خواهند بود.

عمر باتری عینک صوتی هوشمند MIJIA در حالت مکالمه مداوم تا 7 ساعت دوام دارد. عمر باتری در هنگام گوش دادن به موسیقی می‌تواند به 10 ساعت برسد. هنگام استفاده معمولی، عمر باتری این عینک صوتی هوشمند 22 ساعت برای استفاده روزانه و بیش از یک هفته در حالت استند بای خواهد بود. MIJIA دارای مناطق لمسی 30 میلی متری در دو طرف شقیقه ها است و به طور ویژه برای بهبود عملکرد افراد دارای مشکلات بینایی طراحی شده اند. همچنین، می توان دو دستگاه را از طریق بلوتوث به طور همزمان به عینک صوتی هوشمند بدون نیاز به تعویض دستی متصل کرد.

قیمت و زمان عرضه

عینک صوتی هوشمند شیائومی MIJIA دارای قیمت 126 دلار خواهد بود. شیائومی هیچ جزئیاتی در مورد مناطق عرضه و قیمت جهانی عینک صوتی جدید MIJIA ارائه نکرده است. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.