نسخه ONE UI 6.0 سامسونگ چه زمانی منتشر می شود؟

گوگل اوایل سال جاری انتشار پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 را آغاز کرد. از آن زمان، این شرکت به‌روزرسانی‌های متعددی را برای انواع تلفن ها مخصوصا سامسونگ، به صورت پیش نمایش ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، سرانجام، در ماه آوریل، اولین نسخه بتا اندروید 14 ارائه شد و در طول رویداد I/O 2023، گوگل دومین نسخه بتای عمومی اندروید 14 را منتشر کرد.

همچنین تا چند ماه دیگر، Samsung (South Korean multinational conglomerate) به‌روزرسانیONE UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای تعدادی از دستگاه‌های خود عرضه خواهد کرد.احتمالاً سری گلکسی S23 سامسونگ اولین دستگاه دریافت کننده به‌روزرسانی ONE UI 6.0 (اندروید 14) خواهد بود.

طرفداران سامسونگ می‌دانند جدیدترین پرچمدار گلکسی S این شرکت معمولاً اولین گوشی دریافت کننده ارتقاء بزرگ بعدی One UI خواهند بود. انتظار می‌رود امسال، سری گلکسی S23 اولین گوشی‌های برخوردار از رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 باشند.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر گلکسی S23، سامسونگ برنامه One UI 6.0 بتا را برای سایر دستگاه های پرچمدار از جمله گلکسیZ Fold 5 و Z Flip 5 نیز منتشر خواهد کرد. برنامه بتا به کاربران فرصت بررسی نرم افزار جدید قبل از عرضه برای عموم را می‌دهد. در نهایت، برخی از گوشی های میان رده نیز One UI 6.0 beta را دریافت خواهند کرد. اما چند گوشی و تبلت گلکسی آپدیت OneUI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت نخواهند کرد.

گوگل اوایل سال جاری انتشار پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 را آغاز کرد. از آن زمان، این شرکت به‌روزرسانی‌های متعددی را برای پیش‌نمایش توسعه‌دهنده ارائه کرده است.

انتشار ONE UI 6.0 در ماه آگوست

سامسونگ هنوز تاریخ انتشار اندروید 14 برای هیچ یک از دستگاه های خود را اعلام نکرده است. با این حال، می‌توان انتظار انتشار این به‌روزرسانی در اوایل آگوست 2023 (مرداد) را باتوجه به انتشار نسخه بتای One UI 5.0 در اوایل آگوست سال گذشته را داشت.  احتمالا نسخه عمومی پایدار اندروید 14 در دو ماه آینده عرضه خواهد شد. البته همه این موارد در حد حدس و گمان است و باید منتظر تایید سامسونگ در مورد زمان معرفی برنامه OneUi 6.0 بتا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.