معرفی گوشی میان رده Redmi Note 12T Pro

کمپانی ردمی که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است، اخیراً اطلاعاتی در مورد جدیدترین گوشی میان‌رده خود یعنی Redmi Note 12T Pro به اشتراک گذاشته است.

به گزارش تکناک، این گوشی ردمی (نام تجاری گوشی های شیائومی) قرار است به زودی در بازار عرضه شود و این شرکت با برخی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده، نگاهی اجمالی به طراحی و ویژگی های اصلی آن در اختیار ما قرار داده است.

Redmi Note 12T Pro مجهز به پردازنده مدیاتک Dimensity 8200 Ultra خواهد بود. این یک چیپست میان رده قدرتمند است.

بیشتر بخوانید:

همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش LCD بزرگ با نرخ به روز رسانی 144 هرتز و نسبت تصویر 20.5:9 است. این گوشی هوشمند با 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و روی اندروید 13 اجرا خواهد شد.

گوشی میان رده جدید با ویژگی های چشمگیر

طبق شایعات اخیر، Redmi Note 12T Pro دارای باتری با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتر در مورد سایر ویژگی های گوشی به زودی توسط سازنده اعلام خواهد شد.

Redmi Note 12T  پرو بخشی از سری Redmi Note 12 خواهد بود. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از گوشی های ردمی در بازار چین موجود است، از جمله Redmi Note 12 5G، Redmi Note 12 Pro، Redmi Note 12 Pro+ 5G، Redmi Note 12 Discovery Edition، Redmi Note 12 Pro Speed ​​Edition و Redmi Note 12T Turbo.

باید دید که Note 12T پرو در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر. ما هنوز منتظر اطلاعاتی از کمپانی Redmi در مورد در دسترس بودن و محدوده قیمتی این گوشی جدید هستیم.

 

واضح است که Redmi (smartphone brand, made by Xiaomi Corporation) به گسترش دامنه گوشی های خود ادامه می دهد. گوشی Note 12T پرو با پردازنده قدرتمند، نمایشگر بزرگ و قابلیت شارژ سریع، مطمئناً برای مصرف کنندگانی که به دنبال یک گوشی میان رده با عملکرد بالا هستند، جذاب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.