بازگشت جادویی گوشی Nothing Phone با تجربه کاربری بهتر

جدیدترین گوشی Nothing Phone در ماه جولای به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه قرار است بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری ارائه دهد.

به گزارش تکناک، کارل پی، بنیانگذار شرکت Nothing، (line of smartphones designed and marketed by Nothing) تایید کرده است که در ماه جولای، نسخه جدیدی از گوشی 1 Phone را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. او در یک مصاحبه با مجله Forbes، اعلام کرده است که 2 Phone همزمان با سایر کشورها در دسترس کاربران در ایالات متحده آمریکا هم قرار خواهد گرفت. از آنجا که 2 Phone مدت‌ها پس از عرضه جهانی در آمریکا قابل دسترسی نبود، این تغییر نسبت به سال گذشته، بسیار خوشایند است.

بیشتر بخوانید:

پی درباره برنامه‌هایش برای 2 Nothing Phone بیان کرده است که بازار آمریکا برای موفقیت شرکت بسیار حائز اهمیت است. او امیدوار است که این دستگاه جدید، به مصرف‌کنندگان در سراسر کشور گزینه‌ای واقعی برای آیفون ارائه دهد. او در گفت‌وگو با دیوید فلان از Forbes، اظهار داشت: از آنجا که ایالات متحده بازاری کاملاً تحت سلطه اپل است و هیچ گزینه واقعی برای افرادی که به دنبال جایگزینی هستند، وجود ندارد، این برای 2 Phone فرصتی بسیار خوب است.

جدیدترین گوشی Nothing Phone در ماه جولای به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه قرار است بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری ارائه دهد.

پی همچنین تأیید کرد که 2 Nothing Phone دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که 200 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در 1 Phone است. اگرچه این باعث نمی‌شود که این باتری به بزرگترین باتری در گوشی‌های هوشمند مدرن تبدیل شود، اما همچنان از واحد 3,900mAh موجود در Galaxy S23 و واحد 4,323mAh در iPhone 14 Pro Max بزرگتر خواهد بود.

در مورد پردازنده، پی قبلاً تأیید کرده بود که 2 Nothing Phone (Android smartphone by Nothing Technology Ltd.) با Snapdragon 8+ Gen 1 سال گذشته به جای آخرین Snapdragon 8 Gen 2 ارائه خواهد شد. او در توضیح دلیل این تصمیم گفته است که 8+ Gen 1 یک پردازنده قابل اطمینان است که از زمان معرفی، توسط بروزرسانی‌های متعدد به طور کامل آزمایش و بهینه‌سازی شده است. او گفت که این چیپ به ارائه عملکرد با کیفیت بالا و با هزینه پایین کمک می کند، به همین دلیل دستگاه جدید را قابل دسترس نگه می‌دارد.

براساس گفته پی، به جای تمرکز بر مشخصات فنی، تجربه کاربری را در اولویت قرار خواهد داد. همچنین، حضور 8+ Gen 1 در این شرکت بهبود این موضوع را فراهم می‌کند. با این حال، با نزدیک شدن به زمان عرضه 2 Phone، هنوز نمی‌توان با اطمینان کامل بگوییم که آیا می‌تواند مانند نسخه قبلی خود که گفته می‌شود 750 هزار واحد از آن به صورت جهانی به فروش رسیده، موفق باشد یا خیر.

1 دیدگاه برای “بازگشت جادویی گوشی Nothing Phone با تجربه کاربری بهتر

  1. محسن گفته:

    به نظرم یکی از بهترین گوشی ها از نظر سخت افزاری زیبایی و حس ب روز بودن ب کاربر میده نسبت ب قیمتش خیلی گزینه خوبی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.