تاریخ عرضه گلکسی اس 24 سامسونگ مشخص شد

اکنون که سامسونگ تمام گوشی‌های بالارده خود را برای امسال معرفی کرده است، تمرکز شایعات به سری گلکسی اس 24 معطوف شده است.

به گزارش تکناک، انتظار می‌رود که گوشی‌های نسل بعدی سری گلکسی اس سامسونگ در فصل اول سال 2024 رسماً معرفی شوند، اما تاریخ دقیق عرضه تاکنون مشخص نبود. اما به نظر می‌رسد که این وضعیت امروز تغییر کرده است.

افشاگر معروف دنیای موبایل، Ice Universe در پلتفرم میکروبلاگینگ ویبو اعلام کرده است که سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در تاریخ 18 ژانویه عرضه می‌کند. او بیان می‌کند که ممکن است این تاریخ دقیق نباشد، اما سامسونگ احتمالاً در آن زمان قرار است گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را معرفی کند. این شایعه با گزارشی از پیش که ادعا کرده بود سامسونگ قرار است سری گلکسی اس 24 را زودتر از زمان معمول عرضه کند تطابق دارد تا با سری جدید آیفون 15 که به تازگی عرضه شده است، رقابت کند.

سری گلکسی اس 24 در مناطق آسیا، آفریقا و اروپا از پردازنده Exynos 2400 استفاده می‌کند، در حالی که کانادا، چین و ایالات متحده نسخه Snapdragon 8 Gen 3 این گوشی‌های هوشمند را دریافت می‌کنند.

گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس احتمالاً دارای 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایت/512 گیگابایت خواهند بود، در حالی که گلکسی اس 24 الترا می‌تواند تا 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی 1 ترابایت داشته باشد.

گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. گلکسی اس 24 الترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر 10 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر 50 مگاپیکسلی است. شایعه شده است که تمام گوشی‌های این سری می‌توانند از صفحه‌نمایشی QHD+ Super AMOLED با روشنایی بالای 2,500 نیت استفاده کنند.

گلکسی اس 24 دارای باتری 4,000 میلی‌آمپرساعت است، در حالی که گلکسی اس 24 پلاس از باتری 4,900 میلی‌آمپرساعت برخوردار خواهد بود. گلکسی اس 24 الترا همراه با باتری 5,000 میلی‌آمپرساعت عرضه خواهد شد. سامسونگ در این گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی آن‌ها، سرعت شارژدهی را تغییر نمی‌دهد. همچنین، این گوشی‌ها می توانند از اتصال دوطرفه از طریق ماهواره برای مواقع اضطراری استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.