نگاهی به تبلت مقاوم BLACKVIEW ACTIVE 8 PRO

داشتن یک تبلت برای مصارفی چون کار رسانه ای و تبلیغاتی بهترین گزینه است، زیرا صفحه نمایش بزرگ آن در همه ابعاد بر تلفن‌های همراه برتری دارد.

به گزارش تکناک، اما در مورد تبلت های مقاومی که بدون هیچ نگرانی می توانند شما را در هر جایی همراهی کنند، چطور؟ از آنجایی که این بخش از بازار همچنان جایگاه ویژه ای دارد، معرفی یک رقیب جدید ما را خوشحال می کند. تبلت جدید  Blackview Active 8 Pro با مشخصات و ویژگی‌های خود بسیار قابل انتظار به نظر می‌رسد. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم.

Blackview Active 8 Pro در نگاه اول یک تبلت محکم با ساختار قوی است. اما همچنین با بند چرمی روکش شده کاربرپسند برای جابجایی راحت تر، متمایز است. با تشکر از باتری جامد و بسیار نازک جدید، ضخامت تبلت تنها ۱۶.۸ میلی‌متر و وزن آن ۹۷۶ گرم است. البته سختی و قابلیت‌های محکمی که ارائه می‌دهد، با به‌روزرسانی MIL-STD-810H به همراه IP68 و IP69K بسیار بالا است. صفحه نمایش با استفاده از شیشه  Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده است، بنابراین تبلت می‌تواند با بسیاری از شرایط مقابله کند.

اما مشخصات محکم تنها قسمت کوچکی از آن هستند. شما همچنین می‌توانید با نمایشگر ۲.۴K با وضوح ۱۰.۳۶ اینچی و استفاده رایگان از قلم استایلوس، یا همچنین با عملکرد بسیار خوبی که توسط پردازنده Helio G99، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی فراهم می‌شود را به عنوان یک امتیاز خوب حساب کنید. یکی دیگر از نکات برجسته، باتری جامد مذکور است که دارای ظرفیت ۲۲،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ ۳۳ وات است. پس دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی با فناوری ArcSoft 4.0، دو شیار سیم کارت ۴G، چهار بلندگوی Harman/Kardon و یا سیستم DokeOS_P 3.0 بر پایه آخرین نسخه از اندروید ۱۳ نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.