تب تند تردز فروکش کرد

تردز، برنامه مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام پس از اخذ بیش از 100 میلیون کاربر در هفته اول با کاهش تعامل کاربران روبرو شده است.

به گزارش تکناک، تعداد کاربران فعال روزانه و زمان صرف شده روی تردز کاهش یافته است. Sensor Tower در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در مقایسه با شنبه حدود 20 درصد کاهش در کاربران فعال روزانه ثبت کرد. همچنین طبق این داده‌ها میانگین زمان صرف شده کاربران در اپلیکیشن با افت 50 درصدی، از 20 به 10 دقیقه همراه بوده است.

از سوی دیگر، با توجه به داده‌های بررسی شده توسط Similarweb، با در نظر گرفتن ارائه دسترسی به گوشی‌های اندرویدی در سراسر جهان، بین 7 جولای تا دوشنبه، تعداد کاربران فعال روزانه حدود 25 درصد کاهش یافته است. به گفته دیوید کار، مدیر ارشد بینش Similarweb به CNBC، روز دوشنبه حدود 36.6 میلیون کاربر فعال در اندروید وجود داشت.

کار می‌گوید: در حالی که در ابتدا علاقه شدیدی به بررسی برنامه وجود داشت، اما کاربران به بازدید از تردز به اندازه دیگر برنامه‌های اجتماعی موجود آن عادت نکرده‌اند.

طبق توضیحات این شرکت تحلیلی میانگین زمان صرف شده کاربران آمریکایی از 20 دقیقه در 6 ژوئیه به حدود 8 دقیقه در 10 ژوئیه کاهش یافته است. با این اوصاف، باید در نظر داشت که تردز نام جدیدی در بازار است و ممکن است تثبیت آمار مدتی به طول بیانجامد.

در حال حاضر، برنامه تردز از وجود یک مسیر آسان برای ورود افراد از پایگاه کاربران اینستاگرام سود می برد. این برنامه پس از گذشت تنها دو ساعت از راه اندازی رسمی خود در هفته گذشته توانست بیش از دو میلیون کاربر را جذب کند. کاربران می توانند به سادگی با استفاده از حساب اینستاگرام خود وارد تردز شوند و یک پروفایل ایجاد کنند و سایر کاربران را حتی پیش از ساخت پروفایل دنبال کنند. با این حال، روند حذف نمایه با مشکلاتی همراه است.

این برنامه رسانه های اجتماعی مشابه توییتر است، اما فاقد برخی عملکردهای اساسی مانند امکان ویرایش پست ها و ارسال DM به سایر کاربران است. با این حال، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، وعده ارائه بسیاری از ویژگی‌ها در تردز در نسخه آینده در دست انتشار را داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.