ترافیک VPN رایگان مرورگر اج ۵ برابر شد

اسناد بروز شده پشتیبانی مرورگر اج نشان می دهد اکنون مایکروسافت به جای 1 گیگابایت ، 5 گیگابایت ترافیک برای VPN رایگان مرورگر اج ارائه می دهد.

به گزارش تکناک، با این حال، باید در نظر داشته باشید که Edge VPN نیاز به ورود به سیستم با یک حساب Microsoft دارد که به نوبه خود، همگام سازی را به طور خودکار فعال می کند.
مایکروسافت اج دارای ابزارهای عالی زیادی است که تجربه مرور اینترنت شما را بهبود می بخشد. Edge VPN (که توسط CloudFlare پشتیبانی می شود) یکی از این ویژگی ها است و همانطور که نام آن نشان می دهد، این یک سرویس VPN ساده و تک کلیکی است .

تا همین اواخر، Edge VPN تنها 1 گیگابایت ترافیک داده رایگان ارائه می داد که برای مرور اینترنت بسیار کم است. اکنون مایکروسافت تأیید کرده است که سهمیه پیش‌فرض افزایش یافته است.
در اسناد پشتیبانی بروز شده مایکروسافت آمده است: یک حساب مایکروسافت برای دسترسی به Microsoft Edge Secure Network برای ردیابی میزان استفاده از داده های شبکه امن در هر ماه لازم است.

این داده ها برای ارائه 5 گیگابایت سرویس رایگان شبکه امن Microsoft Edge (desktop web browser developed by Microsoft) و محاسبه زمان رسیدن به محدودیت داده مورد نیاز است. هویت حساب مایکروسافت شما هنگام اتصال به شبکه امن هرگز با ارائه دهنده خدمات (Cloudflare) به اشتراک گذاشته نمی شود.

ورود به مایکروسافت اج با حساب مایکروسافت نیز همگام سازی را روشن می کند. با همگام‌سازی، داده‌های مرور شما در همه نسخه‌های مایکروسافت اج که وارد سیستم شده‌اند در دسترس هستند. می‌توانید تاریخچه مرور، موارد دلخواه، تنظیمات، داده‌های پر کردن فرم از جمله آدرس‌ها و موارد دیگر، گذرواژه‌ها، برنامه‌های افزودنی، برگه‌های باز و مجموعه‌ها را همگام‌سازی کنید.

همچنین قابل ذکر است که Edge VPN یک راه حل همیشه فعال نیست و مایکروسافت آن را به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی عرضه می کند. وقتی شما یک وب سایت HTTP غیر امن را مشاهده می کنید یا به یک شبکه Wi-Fi باز متصل می شوید آن را معرفی می کند.

وی‌پی‌انAlways-on VPN” نوعی از وی‌پی‌ان است که به طور دائم و بدون وقفه فعال است. این نوع از VPN (virtual private network : virtual network extending a single private network across a public network like the Internet, appearing to users as a private network) بلافاصله پس از برقراری ارتباط با اینترنت، اتصال خود را برقرار می کند و تمام ترافیک اینترنتی شما را از طریق یک تونل امن و رمزگذاری شده هدایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.