ترفندی برای خواندن پیام‌های حذف شده واتساپ!

هیچ روش رسمی برای دسترسی به پیام‌ های حذف شده در واتساپ وجود ندارد اما در این نوشته ترفندی آموزش می دهیم که با استفاده از آن بتوانید به پیام های حذف شده دسترسی داشته باشید.

به گزارش تکناک، ویژگی “حذف پیام” در واتساپ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به خصوص زمانی که کاربران پیامی را به اشتباه ارسال کرده‌ باشند. برای همین، در برخی مواقع، کاربران واتساپ کنجکاوند که به دنبال محتوای پیام حذف شده بگردند.

به طرز شگفت‌آوری، تمامی پیام های متنی شما در گوشی موبایل شما ذخیره می‌شوند اما شما باید از ویژگی بکاپ واتساپ استفاده کنید تا به تمامی این پیام‌ها دسترسی پیدا کنید. همه با قابلیت پشتیبان‌گیری و کاربردهای آن آشنا هستند. بهترین قابلیت این است که کاربران می‌توانند فرکانس پشتیبان‌گیری را تنظیم کنند.

بدون شک، اگر ویژگی پشتیبان‌گیری و بازیابی را در واتساپ فعال کرده باشید، این ترفند بازگردانی پایم های حذف شده به صورت کامل برای شما کار می کند. در غیر این صورت، اگر اطلاعات شما در فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان گرفته نشود، نتیجه ناامید کننده خواهد بود.

آسان‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، حذف واتساپ از گوشی هوشمندتان است. سپس برنامه را مجدداً نصب کنید و با حساب کاربری موجود خود، وارد شوید. هنگامی که سعی در ورود به حساب کاربری خود دارید، برنامه از شما خواهد پرسید که آیا می‌خواهید داده‌های پشتیبانی قبلی خود را، از جمله تمامی گفتگوها بازیابی کنید یا خیر. شما این امکان را خواهید داشت که محتوا را بر اساس ترجیحات خود بازیابی کنید.

لازم به ذکر است که شما باید قبل از به روز شدن فایل‌های پشتیبان واتساپ، این عمل را انجام دهید. دلیل این کار این است که تمام پیام‌های اصلی از فایل پشتیبان پاک خواهد شد. این روش در اکثر موارد کار می‌کند، اما ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که شما حتما قادر خواهید بود پیام‌های حذف شده را در واتساپ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.