ویژگی تصویر در تصویر به برنامه‌های اندروید ویندوز آمد

در آخرین بروز رسانی زیر سیستم اندروید توسط مایکروسافت  برنامه های اندروید اکنون می‌توانند از حالت تصویر در تصویر در ویندوز 11 استفاده کنند.

در آخرین بروز رسانی زیر سیستم اندروید توسط مایکروسافت، برنامه های اندروید اکنون می‌توانند از حالت تصویر در تصویر در ویندوز 11 استفاده کنند.

به گزارش تکناک، سال گذشته، مایکروسافت با ارائه ویندوز 11، امکان دانلود و نصب برنامه های اندروید را در آن فراهم کرد. توسعه دهندگان توانسته‌اند از طریق WSA – Windows Subsystem for Android برنامه‌ها را به این سیستم عامل جدید بیاورند.

این برنامه ها اکنون از طریق Amazon App Store برای دانلود در دسترس هستند. این برنامه‌ها دقیقاً مانند هر برنامه اندروید دیگری نصب می شوند و در کمال تعجب، در ویندوز بسیار خوب کار می کنند.

بیشتربخوانید:

 

 

WSA تاکنون تعداد انگشت شماری به روز رسانی به منظور بهبود کیفیت و همچنین ارائه ویژگی های جدید دریافت کرده است. اکنون در جدیدترین نسخه می توان از قابلیت تصویر در تصویر برنامه های اندروید در ویندوز 11 استفاده کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت، رفتار برنامه دقیقاً با نحوه ساخت ویندوز 11 مطابقت خواهد داشت و باید با عمل طبق انتظارات، حالت تصویر در تصویر یک پنجره کوچکتر با امکان جابجایی در هر نقطه از دسکتاپ را فعال کند. با توجه به اشغال مقدار ثابتی از فضا توسط برنامه‌های اندروید در ویندوز، قابلیت تصویر در تصویر افزونه مطلوبی به حساب می‌آید.

علاوه بر این، مایکروسافت حالت جدید ” اجرای نیمه” را به WSA خواهد آورد. این حالت به برنامه‌ها اجازه اجرا بر روی منابع اساسی و در نتیجه راه اندازی سریعتر “در صورت نیاز” را می‌دهد.

تغییرات دیگر:

  • به روزرسانی kernel لینوکس به 5.15.78
  • بهبود قابلیت اطمینان پلتفرم
  • به روز رسانی امنیتی اندروید 13

قابلیت تصویر در تصویر، به همراه سایر تغییرات در زیرسیستم اندرویدی ویندوز، از امروز برای کاربران Windows Insiders دارای ویندوز 11 در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.