توییتر ایلان ماسک دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟

ایلان ماسک پس از چندین دور‌ مذاکرات، جنجال‌های فراوان و حتی پذیرفتن، معامله با توییتر را تکمیل کرد وحالا رسماً در رأس این پلتفرم پرمخاطب قرار دارد.

به گزارش تکناک، مدیرعامل تسلا و مدیرعامل اسپیس ایکس پس از خرید 44 میلیارد دلاری توییتر، یک سری اقدامات را انجام داد. یکی از اولین اقدامات او اخراج فوری مدیران ارشد شرکت بود.
به گفته افراد مطلع، مدیران اجرایی تقریباً با عجله از ساختمان خارج شدند. اکنون، ایلان ماسک برای فرماندهی این شرکت به عنوان مدیرعامل، نام خودش را اعلام می کند. این میلیاردر به تازگی فاش کرد که به عنوان مدیرعامل توییتر فعالیت خواهد کرد.
ایلان ماسک روز دوشنبه یک پرونده اصلاح‌شده 13 بندی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرد. می‌گوید که او پس از خرید به عنوان مدیرعامل توییتر ایفای نقش خواهد کرد.
در هفته گذشته، ماسک به دفتر مرکزی توییتر نقل مکان کرد. او بیوگرافی خود را بهChief Twit تغییر داد و بلافاصله پس از رسمی شدن خرید، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر را اخراج کرد. مدیر مالی ند‌سگال و چهار مدیر اجرایی دیگر بخشی از اخراج شدند.

مدیران اخراجی توئییتر که با ورود ایلان ماسک بلافااصله اخراج شدند
مدیران اخراجی توئییتر که با ورود ایلان ماسک بلافااصله اخراج شدند

اکنون با این خرید، ایلان ماسک رئیس تسلا، اسپیس ایکس و توییتر خواهد بود. البته، ما نمی توانیم Neuralink و شرکت حفاری تونل The Boring Company را فراموش کنیم. در این میان، کنجکاوترین شرکت Neuralink است. این شرکت وعده نمایشی از پیشرفت‌های خود را در ماه اکتبر می‌داد، اما این رویداد به نوامبر موکول شد.
در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که ایلان ماسک به چه نوع تغییراتی برای توییتر فکر می‌کند. با این حال، اکثر کاربران انتظار تغییرات شدید در ساختار و سیاست‌های رسانه‌های اجتماعی را دارند.
از این گذشته، ایلان ماسک دائماً انتقاداتی را علیه توییتر مطرح می‌کرد. مدت کوتاهی قبل از حمله برای به دست آوردن توییتر، او از کاربران درباره ایده ایجاد یک رسانه اجتماعی جدید پرسید. خوب، حالا می‌توان توییتر را زیر تصویر و تشبیه او قالب‌ریزی کرد. البته یک سری چالش هم در این مسیر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.