توسعه طرح اشتراک اینستاگرام به چند کشور جدید

متا امروز ارائه طرح اشتراک اینستاگرام برای تولید‌کنندگان واجد شرایط در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، اسپانیا و بریتانیا طی چند هفته آینده را اعلام کرد.

به گزارش تکناک، متا برای اولین بار طرح اشتراک اینستاگرام را در ژانویه 2022 در ایالات متحده آمریکا راه اندازی کرد.

طرح‌های اشتراک‌ اینستاگرام تولیدکنندگان محتوا را قادر به ارائه دسترسی پولی به پست‌های انحصاری، ویدیوهای زنده، استوری‌ها، Reels، highlights و موارد دیگر به فالوورهای خود می‌کند. مشترکین همچنین با دریافت یک نشان ویژه، در بخش نظرات و صندوق ورودی تولیدکنندگان محتوا برجسته می‌شوند.

تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط طرح اشتراک اینستاگرام، باید حداقل 18 سال سن و بیش از 10000 فالوور داشته باشند. همچنین آنها قادر به تعیین قیمت ماهانه مورد نظر خود برای محتوای انحصاری خواهند بود. هشت رده‌بندی قیمت، از 0.99 دلار در ماه تا 99.99 دلار در ماه وجود دارد و بسته به باور سازنده به ارزش محتوای خود می تواند از میان آنها انتخاب کند.

این طرح اشتراک ها به منظور ایجاد فرصتی برای تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد ماهانه ثابت بر اساس حمایت فالوور‌ها ارائه شده است. متا قصد دارد دسترسی به این اشتراک‌ها را طی ماه‌های آینده در سطح جهانی گسترش دهد.

متا در یک پست وبلاگی نوشت: «با طرح‌های اشتراک‌ اینستاگرام، می‌توانید ارتباطات عمیق‌تری با بیشتر فالوورهای خود ایجاد کنید و درآمد ماهیانه ثابت خود را با دسترسی مشترکین به محتوا و مزایای انحصاری در پلتفرم موجود افزایش دهید. ما به سرمایه‌گذاری در ارائه ابزارهایی برای کمک به کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا ادامه خواهیم داد و در ماه‌های آینده به‌روزرسانی‌های بیشتری برای نحوه اشتراک محتوا خواهیم داشت.»

متا برای اولین بار در سال 2020 طرح اشتراک را در فیس بوک پیش از ارائه آن در اینستاگرام در آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، دانمارک، اکوادور، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، مالزی، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرو، اسپانیا، پرتغال جنوبی، فیلیپین، پرو، جنوب آفریقا، تایلند، پرتغال، جنوب آفریقا، تایلند امارات متحده عربی، انگلستان و ایالات متحده راه اندازی کرد.

اینستاگرام تنها پلتفرم رسانه اجتماعی شامل دریافت هزینه از طرفداران برای ارائه محتوای انحصاری توسط تولیدکنندگان محتوا نیست. در اوایل سال جاری، تیک‌تاک یک ویژگی جدید به نام «Series» راه‌اندازی کرد و امکان دریافت هزینه توسط تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط از فالوور‌ها را فراهم کرد. Series به تولیدکنندگان محتوا واجد شرایط امکان پست مجموعه‌ای از محتوای ممتاز شامل حداکثر 80 ویدیو و هرکدام به اندازه 20 دقیقه را می‌دهد.

طرح اشتراک توییتر نیز به کاربران امکان دسترسی به توییت های انحصاری تولیدکنندگان محتوا را می‌دهد و مانند پیشنهادات اینستاگرام و تیک‌تاک، تولیدکنندگان محتوا قیمت ماهانه اشتراک‌های خود را تعیین می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.