توقف دسترسی به نسخه تحت وب تردز در مک

اوایل امروز، اینستاگرام به‌روزرسانی بزرگی را برای تردز منتشر کرد که یکی از مهمترین آنها پشتیبانی از دسترسی به تردز در مک است.

به گزارش تکناک، با توجه به این که یکی از مزیت‌های فروش مک های مجهز به سیلیکون اپل توانایی آن در اجرای همه برنامه‌های آیفون یا آی پد به صورت بومی است، بسیاری از کاربران تردز علت تصمیم متا در مسدود‌سازی نسخه آیفون برنامه تردز در مک را جویا شده‌اند.

این گزینه برای توسعه دهندگان، به طور پیش فرض فعال است. بنابراین، توسعه‌دهندگان باید به خاطر داشته باشند که اگر نمی‌خواهند برنامه‌شان در دسترس کاربران مک قرار گیرد، آن را غیر فعال کنند. متا دقیقاً همین کار را انجام داده‌است و در نتیجه، منطقی برای تصمیم شرکت در این مسدود‌سازی وجود دارد.

جسل، مهندس تردز هفته گذشته در پستی در شبکه اجتماعی به سوالی در مورد اجرای نسخه آیفون تردز در مک پاسخ داد. جسل توضیح داد: «ما آن را به صورت داخلی امتحان کردیم، اما بسیار باگ دارد و با توجه به وجود کارهای مهم‌تر در iOS، در حال حاضر صرف زمان برای رفع آن منطقی نیست.»

دسترسی به تردز از طریق مرورگر وب چگونه خواهد بود؟

به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، نسخه تحت وب این سرویس در حال حاضر در دست ساخت است. موسری در پستی روز سه شنبه گفت: «تیم در حال حاضر روی آن کار می کند.»

هیچ جدول زمانی در مورد زمان ارائه نسخه وب تردز وجود ندارد، اما به وضوح، در حال حاضر آیفون اولویت اصلی آن است. در حال حاضر، نسخه ابتدایی تردز از طریق وب در دسترس است، اما فقط از مرور پست ها و نمایه ها پشتیبانی می کند. برای انتشار پست ها، تعامل با پست های دیگر و موارد دیگر، باید از اپلیکیشن آیفون استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.