معرفی مشخصات جدیدترین مانیتور AOC

در اوایل این ماه، AOC مانیتور Q27G3XMN QD-Mini LED جدید خود را معرفی کرد. آن زمان جزئیاتی برای این مدل وجود نداشت.

به گزارش تکناک، حالا AOC قیمت و برخی اطلاعات  صفحه نمایش QC27G3MN 2K QD-MiniLED را منتشر کرده است.

مانیتور AOC Q27G3XMN دارای صفحه‌ی نمایش ۲۷ اینچی و نرخ تازه‌سازی ۱۸۰ هرتز است. نرخ تازه‌سازی بالا یکی از نکات قوت این مدل است که همچنین از فناوری همگام‌سازی Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند. Q27G3XMN دارای رزولوشن 2K (2560 × 1440 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی بالایی است.

فناوری Adaptive-Sync به منظور حذف نوسانات و تیرگی صفحه نمایش در این مانیتور استفاده شده است. خود صفحه نمایش با موفقیت گواهینامه VESA DisplayHDR 1000 را کسب کرده است. این صفحه نمایش از فناوری MiniLED استفاده کرده و دارای 1344 ذره ال‌ای‌دی +  336 بخش با کنترل نور پس زمینه مستقل است. همچنین این مانیتور دارای نسبت کنتراست استاتیک 4000:1 و نسبت کنتراست پویا 80 میلیون:1 است. همچنین پوشش 96٪ DCI-P3 و 99٪ sRGB را دارد.

 

گزینه‌های اتصال برای این مانیتور شامل پورت نمایشگر، HDMI و جک صدای ۳.۵ میلی‌متری است. بدنه مانیتور دارای پایه‌ای قابل تنظیم است که شامل شیب، چرخش، ارتفاع و تنظیمات چپ / راست می‌شود. مانیتور AOC Q27G3XMN 2K QD-MiniLED دارای پوشش ۸۸٪ گستره رنگ NTSC است و نرخ تازه‌سازی بالا آن را برای بازی و برنامه‌های کاربردی دیگر مفید می‌کند.

مانیتور AOC 2K QD-MiniLED با قیمت خرده فروشی ۱۸۹۹ یوان (~ ۲۶۶ دلار) از طریق JD.com برای پیش‌فروش در دسترس است، با این حال نیاز به یک واریز اولیه ۱۰۰ یوان (~ ۱۴ دلار) یا ۲۰۰ یوان (~ ۲۸ دلار) دارد. تولید کننده، درباره دسترسی مانیتور AOC ۲۷ اینچی در بازارهای خارجی اطلاعاتی اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.