جدیدترین تبلت سامسونگ 13 مهر عرضه می شود

تاریخ رسمی عرضه تبلت Samsung Galaxy Tab A9 در هند اکنون توسط آمازون اعلام شده است و قرار است در تاریخ ۵ اکتبر (13 مهر) معرفی شود.

به گزارش تکناک، Samsung Galaxy Tab A9  در گواهی‌نامه‌های مختلف قبل از این مشاهده شده بود و گزارش‌ها نشان می‌دهند که به دو نسخه تنها با وایفای و نسخه‌های سلولی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، نسخه‌ای با فناوری 5G نیز ممکن است در آینده عرضه شود.

در حالی که تصاویر تیزر در آمازون به صراحت مدل را نشان نمی دهند، نگاهی دقیق تر به وب سایت، ارتباط با Galaxy Tab A9 را نشان می دهد.این تصویر تبلیغاتی با تصاویر لو رفته ماه گذشته مطابقت دارد. طراحی آن یادآور گلکسی تب A8 است که دارای حاشیه های یکنواخت و یک دوربین پشتی است.

حضور Samsung Galaxy Tab A9 در کنسول Google Play در ماه گذشته اطلاعاتی را در مورد مشخصات آن ارائه کرد. صفحه نمایش آن با رزولوشن 720p خواهد بود و با استفاده از یک چیپست منحصر به فرد به نام MT8781 از مدیاتک بهره خواهد برد. این پردازنده که در دستگاه دیگری مشاهده نشده است، ممکن است نسخه سفارشی شده‌ای از چیپست مدیاتک Helio G99 باشد.

Galaxy Tab A9 با سیستم عامل OneUI 5 بر پایه اندروید 13 عرضه خواهد شد و از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود، همچنین یک شیار کارت حافظه microSD اختصاصی برای افزایش ظرفیت در نظر گرفته شده است.

از نظر قیمت، تبلت های سری A سامسونگ معمولاً بخش های اقتصادی و میان رده را هدف قرار می دهند. با توجه به مشخصات فاش شده، قیمت تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 حدود حدود 300 دلار خواهد بود.

با این حال، این تبلت با Mi Pad 6 با قیمت حدود 325 دلار و همچنین با OnePlus Pad Go که قیمت آن حدود 360 دلار است، رقابت خواهد داشت.

انتظار می‌رود آمازون برای عرضه تبلت گلکسی تب A9 به عنوان یک پلتفرم انحصاری استفاده شود. این موضوع باعث شده است که این رویداد برای علاقمندان به تکنولوژی در هند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.