جدیدترین تبلت شیائومی چه نام دارد؟

فهرست گواهینامه بلوتوث SIG اخیرا نام تبلت بعدی شیائومی یعنی Xiaomi Pad 6 Max را فاش کرد.

به گزارش تکناک، در ابتدا فرض بر این بود که این تبلت نسخه بین المللی تبلت شیائومی Pad 6 Pro است که در حال حاضر تنها در چین موجود است، اما این تبلت اکنون در گواهی نامه 3C چین نمایان شده است.

این توسعه نشان می‌دهد که Xiaomi Pad 6 Max ممکن است به طور کامل یک دستگاه جدید باشد.

گواهینامه 3C برای Xiaomi Pad 6 Max) نشان می‌دهد که این تبلت از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد، که با ظرفیت شارژدهی تبلت شیائومی Pad 6 Pro مطابقت دارد. در حالی که اطلاعات دیگری در لیست در دسترس نیست، نام تبلت “Max” نشان می‌دهد که احتمالاً ویژگی‌های برتری نسبت به مدل‌های دیگر از سری Xiaomi Pad 6 را ارائه خواهد داد.

این شامل یک پردازنده قدرتمندتر یا یک صفحه نمایش بزرگتر می‌تواند باشد. برای درک بهتر از آنچه از نسخه “Max” انتظار می‌رود، بیایید مشخصات تبلت Xiaomi Pad 6 Pro را بررسی کنیم.

مشخصات Xiaomi Pad 6 Pro

تبلت شیائومی Pad 6 Pro با صفحه نمایش LCD 11 اینچی با وضوح 2880 × 1800 پیکسل و نرخ تازه سازی 144 هرتز ارائه می‌شود. این صفحه نمایش طیف رنگ P3، HDR10 و Dolby Vision را پشتیبانی می‌کند و بر اساس نور محیط، شدت نور و دمای رنگ را تنظیم می‌کند. این صفحه نمایش توسط TUV Rheinland برای کاهش انتشار نور آبی مورد تأیید قرار گرفته است.

در کنار این، تبلت Pad 6 Pro با پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8+ عرضه شده است. این تبلت دارای دوربین دوگانه با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است، همچنین دارای یک دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی است.

این تبلت دارای باتری 8600 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 67 واتی است که در ۶۲ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. این تبلت از قفل اثر انگشت و تشخیص چهره، نسخه بهبود یافته Wi-Fi 6 و سیستم عامل MIUI Pad 14 بر پایه Android 13 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دارای ویژگی‌های صرفه‌جویی در باتری مانند حالت خواب عمیق، افزایش زمان آماده به کار تا 47.9 روز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.