جدیدترین مانیتور ال جی معرفی شد

ال جی یک مانیتور جدید با نام DualUp را با صفحه نمایش بلند و سایز 27.6 اینچ به همراه رزولوشن SDQHD معرفی کرده است.

به گزارش تکناک، سال گذشته ، ال جی مانیتور DualUp با نمایشگر بسیار بلند را عرضه کرد. این مانیتور در تضاد با بیشتر مانیتورهای موجود در بازار، در ارتفاع نسبت به عرض بلندتر است و دارای نسبت ابعاد 16:18 می باشد. این مدل با شماره مدل 28MQ780 معرفی شده است. اکنون، شرکت به تازگی در چین مانیتور جدید DualUp را با شماره مدل 28MQ750 معرفی کرده است. این مانیتور همان مشخصات مدل سال گذشته را با تغییرات کوچکی به همراه دارد. جزئیات به شرح زیر است.

این مانیتور ال جی DualUp با سایز صفحه نمایش 27.6 اینچ، نسبت ابعاد بلند و منحنی دارد که باعث افزایش کارآیی آن می‌شود. این مانیتور از پنل LG Nano IPS استفاده می‌کند و در سه طرف حاشیه باریک طراحی شده است. رزولوشن این مانیتور 2560 × 2880 است و با گستره رنگی 98٪ DCI-P3، روشنایی 300 نیت، نسبت کنتراست 1000:1 و پشتیبانی از HDR10 عرضه می‌شود. به طور کلی، تجربه دو مانیتور با رزولوشن QHD 21.5 اینچی که به طور عمودی به یکدیگر متصل شده‌اند فراهم می‌کند، که برای جریان کاری چندگانه مناسب است.

علاوه بر این، مانیتور DualUp با پایه ارگونومیک LG تجهیز شده است که جایگزین پایه Ergo قبلی شده است. این پایه به راحتی قابل تنظیم و چرخش است و امکان قرار دادن مناسب را فراهم می‌کند. در زمینه اتصالات، مانیتور دارای یک واسط USB-C کامل با پشتیبانی از منبع تغذیه خارجی 90 وات است (نسبت به مدل قبلی با توان 96 وات). علاوه بر این، دو واسط HDMI و یک واسط DP نیز در این مانیتور وجود دارد. باید توجه داشت که مانیتور همچنین دارای دو بلندگوی با توان 7 وات است.

لطفا توجه داشته باشید که این مانیتور ال جی به طور خاص در چین معرفی شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این صفحه نمایش در سراسر جهان قابل خریداری است. هرچند جزئیات قیمت و در دسترس بودن برای چین هنوز فاش نشده اما، این مانیتور با قیمت ۵۹۹ دلار در وب‌سایت جهانی ال جی لیست شده است. در مقایسه با مدل سال گذشته که به قیمت ۶۹۹ دلار عرضه شده بود، این مدل کمی ارزان‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.