افشاگری وب سایت آلمانی از جزئیات گوشی‌های آینده گوگل

وب سایت آلمانی WinFuture برخی از جزئیات کلیدی پیکسل 8 ، گوشی 2023 گوگل را کشف کرده است و از عرضه آنها با تراشه مبتنی بر Exynos 2300 خبر داده است.

به گزارش تکناک، گرد و غبار به سختی در محدوده پیکسل 7 نشسته است، اما در حال حاضر صحبت هایی در مورد پرچمداران بعدی گوگل وجود دارد که ما فرض می کنیم با نام پیکسل 8 و 8 پرو شناخته می شوند.

این گزارش بر اساس کدهای در دسترس عموم است و به خوبی می تواند به این معنی باشد که اینها پلتفرم ها آزمایشی هستند و ممکن است هرگز تولید نشوند.
به نظر می رسد پیکسل 8 و 8 پرو به ترتیب با کد «شیبا» و «هاسکی» شناخته شوند و این نامگذاری مطابق با پرچمداران فعلی گوگل یعنی پیکسل 7 و 7 پرو است که به ترتیب با کد «پلنگ» و «یوزپلنگ» شناخته می شوند.

این گزارش به خوبی با گزارش ماه اوت مطابقت دارد که می گوید سومین چیپست Tensor نیز با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد. نسل سوم تراشه اختصاصی Tensor ظاهراً با اسم رمز “Zuma” شناخته می شود و از همان مودم G5300 ساخت سامسونگ مانند Tensor G2 بهره می برد.

جزئیات دیگری در دسترس نیست، اما سامسونگ اخیراً کار بر روی چیپست Exynos 2300 را آغاز کرده است که به نظر می رسد جانشین Exynos 2200 باشد که واحدهای اروپایی گلکسی S22 را تامین می کند. اگرچه گلکسی اس 23 آینده از اگزینوس 2300 استفاده نخواهد کرد، اما ممکن است به عنوان یک پلتفرم مرجع برای تراشه بعدی تنسور عمل کند.

شیبا و هاسکی مجهز به اندروید 14
این گوشی‌ها در پیکربندی‌های رم 12 گیگابایتی عرضه خواهند شد و دارای اندروید 14 هستند که احتمالاً با اسم رمز Upside Down Cake شناخته می‌شود. صفحه نمایش پیکسل8 ظاهرا دارای وضوح 2822×1344 پیکسل خواهد بود، در حالی که پیکسل 8 پرو می تواند دارای صفحه نمایش 2822×1344 باشد.

طبق گزارش قبلی، پیکسل8 پرو می تواند دارای سنسور اولتراسونیک باشد که از نظر تئوری بهتر از حسگر اثر انگشت نوری مورد استفاده در سری پیکسل 6 و 7 است.
صرف نظر از صحت این شایعات، برای زمان عرضه پیکسل 8 هنوز نزدیک به یک سال باقی مانده است و تا آن زمان ممکن است چیزهای زیادی تغییر کند. قبل از آن، احتمالاً Pixel 7a و شاید یک دستگاه پیکسل اولترا ممتاز با مشخصات دوربین دیوانه‌وار را ببینیم که می‌تواند وضعیت گوگل را به عنوان بهترین سازنده تلفن‌های دوربین گوشی هوشمند بیشتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.