جزییات رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در کره جنوبی

تنها چند روز تا رویداد بعدی Galaxy Unpacked فاصله باقی است و سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را معرفی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، همچنین شاهد عرضه گلکسی واچ سری 6 به همراه گلکسی تب S9، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا خواهیم بود.

سامسونگ برای تبلیغ رویداد Galaxy Unpacked، اخیراً برج نمادین سئول کره را روشن کرده است.

برای اولین بار، سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked را در فروشگاه های بزرگ سئول (کره جنوبی)، از جمله فروشگاه سامسونگ گانگنام، فروشگاه سامسونگ چئونگدام و فروشگاه سامسونگ دایچی، به ترتیب در Gangnam-daero، Seocho-gu، سئول برگزار می کند. در موارد قبلی، سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked را در شهرهای بزرگ سراسر جهان از جمله بارسلونا، برلین، لندن، نیویورک و سانفرانسیسکو برگزار کرده است.

این بار، سامسونگ تصمیم گرفته است برای رویداد Galaxy Unpacked به سرزمین مادری خود، کره جنوبی بازگردد. رویداد Galaxy Unpacked 2023 در کره جنوبی به صورت زنده پخش می شود و آخرین به روز رسانی ها در مورد جدیدترین دستگاه های تاشو و سایر دستگاه ها را ارائه می دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار در مورد گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، حتماً از وب‌سایت و توییتر Sam Mobile دیدن کنید.

گوشی‌های تاشو و تاشوی آینده سامسونگ دارای لولای بدون شکاف و جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی خواهند بود. سری گلکسی تب S9، دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galax و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 دارای پردازنده کمی سریع‌تر، رم بیشتر و حاشیه‌های نازک‌تر خواهند بود. سامسونگ در گلکسی واچ ۶ کلاسیک قاب چرخان را بازمی‌گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.