جزییات گرانترین تبلت اندرویدی “شیائومی” افشاء شد

به ادعای مشاور معتبر Digital Chat Station، یک تبلت اندرویدی شیائومی با چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 در حال ساخت است.

به ادعای مشاور معتبر Digital Chat Station، یک تبلت اندرویدی شیائومی با چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 در حال ساخت است.

به گزارش تک ناک، با این حال این افشا کننده نام بازاریابی دستگاه را به اشتراک نمی گذارد. احتمالا او درباره سری پد 6 تبلت های شیائومی صحبت میکند.

این اولین بار نیست که این افشاگر اطلاعاتی درباره چیپست سری 8 اسنپدراگون فاش می کند. در ماه ژوئن، این افشاگر  ادعا کرد که گزارش شده است که شیائومی در حال کار بر روی تبلتی با صفحه نمایش 14 اینچی است. او همچنین گفت که احتمالا این گران‌ترین مدل در خط تولید خواهد بود که به نظر می‌رسد سری شیائومی پد 6 باشد.

سری 14 اینچی Xiaomi Pad 6 ممکن است به عنوان رقیبی برای Galaxy Tab S8 Ultra و iPad Pro 2022 وارد بازار شود. از این رو، این احتمال وجود دارد که دستگاه Xiaomi Pad 6 Pro / Ultra نامیده شود. گزارشی از گذشته اعلام کرده  بود که همین مدل ممکن است با چیپست Dimensity 9000 عرضه شود.

لاین آپ شیائومی پد 6 احتمالا شامل حداقل سه مدل خواهد بود. انتظار می رود سری Pad 6 دارای یک پنل LTPO OLD با فرکانس ۱۴۴ هرتز باشد و از شارژ سریع تا ۱۲۰ وات پشتیبانی کند. این دستگاه ممکن است با آخرین سیستم عامل اندروید 13 از پیش نصب شده وارد بازار شود.

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان نوامبر سال میلادی جاری سری گوشی های شیائومی 13 را با چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 عرضه کند. همچنین این احتمال وجود دارد که تبلت شیائومی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در رویداد معرفی شیائومی 13 نمایش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.