حالت‌های دوربین جدید و میانبر بلاک به واتساپ می آید

واتساپ در اندروید به زودی شامل دو ویژگی جدید و جذاب برای استفاده راحت تر از این برنامه خواهد شد.

به گزارش تکناک، اولین ویژگی، ارائه گزینه بلاک مخاطب از طریق پاپ آپ اعلان پیام خواهد بود و ویژگی دوم، شامل ارائه تب های جداگانه برای ثبت عکس و ضبط فیلم از داخل برنامه می‌شود.

در حال حاضر، برای بلاک مخاطب در واتساپ، باید اپلیکیشن را بازکرد، پس از آن چت را انتخاب و با ورود به اطلاعات مخاطب و سپس انتخاب گزینه block contact، این کار را انجام داد.

این فرآیند از نظر اکثر کاربران بسیار طولانی است، به همین دلیل واتساپ در حال کار بر روی ارائه گزینه ای برای بلاک مخاطب ناشناس یا مزاحم از طریق پاپ آپ اعلان پیام است.

این کار بلاک مخاطب را آسان تر می کند. با این حال، این گزینه فقط برای مخاطبین ذخیره ‌نشده در دستگاه به منظور جلوگیری از بلاک تصادفی مخاطبین خود نشان داده خواهد شد.

در حال حاضر در صورت تمایل به ضبط فیلم در واتساپ، باید دکمه شاتر دوربین را فشار داده و نگه داشت و این عملکرد هنگام ضبط یک ویدیوی طولانی، بسیار دشوار و آزاردهنده است. بنابراین، واتساپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید به منظور ارائه تب‌های جداگانه برای ثبت عکس و ضبط فیلم می‌باشد. با ارائه این ویژگی در صورت تمایل به ضبط فیلم، تنها باید حالت فیلم را در منظره یاب انتخاب کرد و فقط یک بار دکمه ضبط را فشار داد.

گزینه بلاک مخاطبین از پاپ آپ اعلان پیام در نسخه بتای واتساپ نسخه 2.23.2.5 در مرحله توسعه مشاهده شده است. از سوی دیگر، حالت‌های جدید دوربین در نسخه بتای 2.22.24.21 واتساپ مشاهده شده است. این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است و انتظار می رود هر دو ویژگی در چند ماه آینده به نسخه پایدار برنامه اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.