حذف کلید Mute در آیفون 15 پرو مکس

آیفون 15 پرو مکس یکی از گوشی های هوشمند مورد انتظار سال است. در حال حاضر شایعات و افشاگری هایی در مورد ویژگی های این دستگاه در حال انتشار است.

به گزارش تکناک، یکی از جدیدترین موارد افشا شده در مورد قاب محافظ گوشی است. به گفته افشاگری به نام Majin Bu، قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس نشان از احتمال ایجاد تغییر غیرمنتظره ای در این دستگاه دارد.

افشای طراحی قاب محافظ

Majin Bu، یک افشاگر معروف، تصاویری از قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس را به اشتراک گذاشته است. طبق تصویر، تغییری در قسمت بالای قاب سمت چپ آن، یعنی موقعیت دکمه Mute آیفون های قبلی دیده می شود. کلید Mute در 16 سال گذشته در همه آیفون ها وجود داشته است.

در صورت صحت این اطلاعات، به نظر می رسد اپل برای اولین بار این کلید را دستکاری خواهد کرد. طبق Majin Bu گشودگی کلید Mute یک تغییر غیر منتظره در دستگاه است همچنین این «کلید سفارشی» جایگزینی برای کلید Mute خواهد بود.

قاب‌های آیفون قدیمی‌تر مسطح هستند و بیضی‌های باریکی دارند و به کاربران اجازه می‌دهد کلید Mute تنظیم شود.

طبق گفته این افشاگر، این قاب از مواد باکیفیت ساخته شده است و برای محافظت از گوشی در برابر خط و خش، سقوط و سایر آسیب‌ها طراحی شده است. همچنین گفته می شود که این کیس باریک و سبک وزن است و حمل آن را آسان می کند.

افشا طراحی قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس به ما ایده ای از ظاهر گوشی می دهد. به نظر می رسد این قاب دارای یک بریدگی برای ماژول دوربین و بزرگتر از نمونه آیفون 14 پرو مکس است. این نشان می دهد که آیفون 15 پرو مکس ممکن است سیستم دوربین پیشرفته تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

نمای کلی آیفون ۱۵ پرومکس

آیفون 15 پرو مکس گران ترین و پیشرفته ترین مدل در سری iPhone 15 (line of smartphones designed and marketed by Apple Inc.) شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های پرو به استثنای لنز دوربین تله‌فوتو، ویژگی‌های مشابهی داشته باشند و هر دو مدل دارای تراشه 3 نانومتری A17 Bionic، رم بیشتر و همان فناوری تراشه مودم 5G Qualcomm برای اتصال باشند. طبق شایعات، مدل برتر دارای یک لنز زوم پریسکوپ جدید خواهد بود و ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی خواهد داشت.

یکی از نگرانی های عمده خریداران بالقوه، قیمت این دستگاه است. بر اساس شایعات، کل سری آیفون 15 ممکن است شاهد افزایش قیمت 10 تا 20 درصدی باشد، و پرچمدار آیفون 15 پرو مکس احتمالاً 1800 دلار قیمت خواهد داشت. افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه های تولید و تورم است. با این حال، مشخص نیست که آیا ارتقاء ارزش هزینه اضافی را دارد یا خیر.

به طور کلی، انتظار می رود آیفون 15 پرو مکس یک گوشی هوشمند قدرتمند و پیشرفته با ویژگی ها و ارتقاءهای جدید باشد. با این حال، خریداران بالقوه باید قبل از تصمیم گیری برای خرید، قیمت بالای آن را در نظر بگیرند.

کلام پایانی

افشای قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس، خبری هیجان انگیز برای طرفداران اپل، به ویژه افراد مشتاق برای عرضه این تلفن است. این افشا، اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های گوشی فاش نمی کند. با این حال، ایده‌ای از چگونگی ظاهر گوشی به کاربر می‌دهد. شایعات و اطلاعات دیگری نیز در مورد این گوشی در حال انتشار است.

انتظار می رود مدل جدید پرچمدار دارای چندین ارتقاء و ویژگی های جدید باشد. اطلاعات موجود همه در حد شایعه هستند و تا زمان معرفی این دستگاه توسط اپل، هیچ موردی قابل تایید نیست. با این حال، بر اساس شایعات، این دستگاه آینده در حال تبدیل به یک گوشی هوشمند چشمگیر است. با این حال، بسیاری از این اطلاعات حاکی از ارائه به روزرسانی ها و ارتقا‌های بزرگ نسبت به نسل قبلی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.