مشخصات OnePlus Nord Buds 2r اعلام شد

یک منبع خبری به نام Ishan Agarwal رندرها و مشخصات OnePlus Nord Buds 2r را منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، رندرها نسخه سیاه رنگ هدفون Nord Buds 2r را با طراحی مشابه Nord Buds 2 نشان می‌دهد. تنها تفاوت قابل مشاهده بین دو مدل، منطقه تاچ‌پد است. همچنین، این منبع خبری فاش کرده که هدفون‌ها با عمر باتری کلی 38 ساعت، حالت بازی با تاخیر کم و 3 پروفایل از پیش تعیین شده اکولایزر، عرضه خواهند شد. درباره قیمت، انتظار می‌رود قیمت این هدفون‌ها زیر 24 دلار عرضه شود زیرا قیمت جعبه‌ای آن‌ها 28 دلارتعیین شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، هدفون OnePlus Nord Buds 2r قرار است با درایورهای 12.4 میلی‌متری تجهیز شود که کیفیت صدا را برای تجربه‌ گوش دادن بهتر افزایش می‌دهند. همچنین کاربران می‌توانند سه پروفایل اکولایزر را انتخاب کنند تا ترجیحات صدایی خود را سفارشی کنند. در زمینه مقاومت، شایعات حاکی از آن است که این هدفون‌ها دارای امتیاز IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. به طور قابل توجهی، انتظار می‌رود که هدفون Buds 2r با استفاده از جعبه شارژ همراه، زمان پخش قابل توجهی حدود 38 ساعت را داشته باشد.

در مقایسه با ویژگی‌های شایعه شده Nord Buds 2r با Nord Buds 2 موجود، به نظر می رسد که Buds 2r ممکن است فاقد حذف نویز فعال باشد، در حالی که مشخصات مشابهی مانند درایور تیتانیوم دینامیکی دوگانه 12.4 میلی متری، مقاومت در برابر تعریق و گرد و غبار IP55 و عمر باتری طولانی تا 36 ساعت را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.