حراج برخی مدل‌های ساعت هوشمند گارمین آغاز شد

با هیاهوی رسانه ای پیرامون آخرین ساعت های هوشمند اپل، سامسونگ و گوگل، به راحتی ممکن‌است مجبور به خرید ساعتی شوید که شاید مطابق با نیاز شما نباشد.

به گزارش تکناک، برای افراد خواهان استحکام بیشتر در میان برند‌های بزرگ موجود، برخی از مدل‌های ساعت هوشمند گارمین از جمله Garmin Instinct 2S Surf Edition و Garmin Instinct 2 Solar در حال حاضر در حراج هستند.

مدل‌های جدید Instinct ساعت هوشمند گارمین در ماه فوریه معرفی شده اند و این پیشنهادات از اولین تخفیف‌های این ساعت‌ها هستند. گارمین از برخی جهات از بهترین ساعت‌های سال عقب تر است. اما هدف وی ارائه ساعت‌های بادوام با عمر باتری طولانی و معیارهای پیشرفته تمرین و ردیابی است.

مدل‌های Instinct Solar، همانطور که از نامشان پیداست، با پنل‌های خورشیدی داخلی عرضه می‌شوند و هنگام خروج از منزل، آن را به طور کامل شارژ می‌کنند. این ساعت ها بسیار مقاوم و بادوام و همچنین از راه اندازی بسیار ساده‌ای برخوردارند. شامل یک صفحه نمایش قابل مشاهده در برابر نور خورشید و دکمه های فشاری می‌شوند. قابلیت ردیابی انواع مختلفی از ورزش ها و ارائه مسیریابی گام به گام و همچنین ثبت معیارهای سلامت متنوعی را دارد.

گارمین Instinct 2S Surf Edition برای افراد علاقمند به ورزش های آبی مانند موج سواری، اسکی روی آب، و کایت بورد مناسب و عمر باتری آن تا 21 روز پاسخگو می‌باشد. تا 100 متر زیر سطح آب، ضد آب و همچنین در برابر حرارت و ضربه مقاوم است.

Instinct 2 Solar ۴۵ میلیمتری گارمین با قیمت 449.99 دلار در حال حاضر با قیمت 399.99 دلار، همچنینInstinct 2 Solar Surf Edition به جای 499.99 دلار با قیمت 449.99 و Instinct 2S Surf Edition ۴۰ میلیمتری به جای 399.99 دلار با قیمت 349.99 دلار در آمازون به فروش می‌رسند.دیگر مدل‌های آن موجود نیست. بنابراین اگر قصد خرید دارید، زود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.