خبرسازی یک میم کوین جدید در بازار رمزارزها

از چند روز پیش، یک میم کوین (meme) LK-99 به وجود آمده و در حال فعالیت و خرید و فروش است. این میم کوین در اولین 24 ساعت تجارت خود از بیش از 3 میلیون دلار حجم معاملات تجاوز کرده است.

به گزارش تکناک، میم کوین‌ها، ارزهای رمزنگاری شده هستند که گاهی به دلیل استقبال مشتاقانه‌ای که برای چیزی یا ایده‌ای که نماینده آن‌ها هستند، محبوب می‌شوند. میم کوین‌های معروف شامل دوج کوین (Dogecoin) است و ما نیز شاهد صدور توکن‌هایی مانند Pepe the Frog، Floki و Harry Potter بوده‌ایم. بدیهی است که LK-99 به نظر می‌رسید یک فرصت مناسب برای تأسیس یک میم‌کوین جدید باشد و به گفته Coin Telegraph، چندین سکه LK-99 در صرافی غیرمتمرکز Uniswap لیست شده‌اند.

احتمالاً برترین رقیب برای هر میم‌کوین، توکن ERC-20 LK-99 است که، طبق سرخط ما، به اندازه کافی جذاب بوده تا در اولین 24 ساعت خود، حجم معاملاتی بالغ بر 3 میلیون دلار ایجاد کند.

اگر به این میم‌کوین LK-99 امروز نگاه کنیم، خبر کمی ناراحت‌کننده است. آیا این میم‌کوین یکی دیگر از عملیات “پامپ و دامپ” بود؟ به نظر می‌رسد که اینطور است، یا حداقل صعود و سقوط آن، شباهت زیادی به نمودار حباب کلاسیک دارد. این موضوع متعجب‌کننده نیست زیرا توسعه‌دهندگان میم‌کوین ها معمولاً صراحتاً اعلام می‌کنند که این توکن‌ها ارزش درونی ندارند.

با تغییرات پیوسته در سکه LK-99 که ما را سرپا نگه می دارد، اگر در ارزش‌گذاری توکن ERC-20 LK-99 تغییرات و پرش‌هایی دیگری رخ دهد، متعجب نخواهیم شد، اما این دارایی دیجیتال به طور معمول با خطراتی همراه است و قرار دادن هر گونه پول جدی در آن ممکن است خطرناک باشد.

ما در حال پیگیری اخبار و توسعه‌های مربوط به LK-99 بوده‌ایم. در آخرین بخش از ماجرای LK-99، دیروز، مشاهده شد که یک نهاد دیگر نتیجه گرفت که LK-99 به واقع نشانه‌هایی از سوپرکانداکتیویته (مغناطیسیته ناشی از اثر مایسنر) در دمای اتاق را نشان می‌دهد. با این حال، نشان دادن یا مشاهده مقاومت الکتریکی صفر ماده در دمای اتاق به نظر یک موضوع پیچیده‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.