خودرو کراس اوور جیلی آیکون باترفلای راهی بازار شد

 خودرو کراس اوور جیلی آیکون باترفلای راهی بازار شد

شرکت جیلی به تازگی خودرو کراس اوور جیلی آیکون باترفلای را با کامپکت جدید روانۀ بازار کرد. خودرویی که سه تریم دارد و محدودۀ قیمتی آن بین 13 تا 16 هزار دلار است.

به گزارش تک‌ناک، طراحی جیلی آیکون باترفلای پیرو مدل قبلی است و بدنه دو رنگ دارد و در رنگ مشکی و صورتی به فروش خواهد رسید. رنگ بدنۀ سقف مشکی و سفید است. این مدل دستیگرۀ درب مخفی شونده‌ای دارد که برای یک اتومبیل بنزینی ویژگی مدرنی به شمار می‌رود.

جیلی آیکون باترفلای که به عنوان یک کراس اوور جمع و جور شناخته می‌شود، ابعاد 4350/1815/1620 میلی‌متر و فاصلۀ بین دو محور آن 2640 میلی‌متری است. تریم‌های ردۀ میانی و ردۀ بالا، سیستم کمکی رانندگی پیشرفتۀ سطح 2 دارند، که از جمله باید به دستیار پارک خودکار، دستیار پارک از راه دور، نظارت بر نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر خستگی راننده که با کمک 12 رادار انجام می‌شود، اشاره کرد.

کراس اوور جیلی آیکون باترفلای

در سایر مشخصات باید به سانروف پانوراما 1.7 اینچ و صندوق عقب دارای یک «پرده» اشاره کرد، که می‌تواند باعث پوشش نمای داخلی شود و درب عقب هم قابلیت باز و بسته شدن خودکار را دارد. کابین با مدل قبلی تفاوت چندانی پیدا نکرده و از یک فرمان D کات و یک نمایشگر 10.2 اینچی برای کلاستر و یک نمایشگر 12 اینچی برای سیستم سرگرمی برخوردار است. سیستم سرگرمی این خودرو جیلی Galaxy OS نام دارد و یک نمایشگر تعاملی محسوب می‌شود.

افراد می‌توانند با سیستم سرگرمی تعبیه شده از دستیار صوتی هوشمند برخوردار شوند و تلفن هوشمند خود را هم به آن متصل کنند. یکی از قابلیت‌های جالب آن داشتن ویژگی سیستم Face Connect است و این قابلیت اجازه می‌دهد افراد با تشخیص چهرۀ خود اتومبیل را برای سرقت نشدن، روشن کنند.

علاوه بر آن، در این خودرو WiFi، هواوی Hicar و صندلی‌های چرمی با قابلیت تنظیم الکترونیکی هم تعبیه شده است. در بخش پیشرانه یک موتور 1.5T توربوشارژ مدل BHE15-EFZ، با حداکثر قدرت و گشتاور 133 کیلووات (178 اسب بخار) و 290 نیوتن‌متر با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک  DCT   تدارک دیده شد. این پیشرانه، شتاب 0 تا 100 کیلومتر کمتر از 7.9 ثانیه و مصرف سوخت 6.3 لیتری در هر 100 کیلومتر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.