یک شرکت تولیدکنندۀ دوچرخۀ الکتریکی بلژیکی به نام Cowboy، بازی جدیدی را با نام Race توسعه داده است که در آن بازیکنان باید با دوچرخۀ الکتریکی خود با یکدیگر مسابقه دهند.
به گزارش تکناک، این بازی در واقع مسابقۀ یک مسافت 500 متری است که باید به خط پایان برسید. در ابتدا دوچرخهسواران با افرادی که آمار مشابهی دارند همراه میشوند. امّا با بالا رفتن سطح بازی، مسابقات چالشیتر میشوند و دوچرخهسوار بعدی «فقط کمی سریعتر» خواهد بود. شرکت Cowboy در یک پست وبلاگی دربارۀ بازی جدید گفت:
«این نشاندهندۀ اولین حملۀ Cowboy به بازیهای اجتماعی است که تجربۀ دوچرخهسواری و ارتباط جامعه را برای دوچرخهسواری با این برند در سراسر جهان افزایش میدهد. در این بازی دوچرخهسوارانی با مشخصات مشابه در مسافت 500 متری با یکدیگر رقابت میکنند تا در سطوح چالشی پیشرفت و به بالای جدول امتیازات صعود کنند.»
علاوه بر بازی Race، شرکت دو بازی دیگر را به عنوان بخشی از بازیهای واقعگرایانۀ خود ارائه کرده است. یکی از آنها “Burn” نام دارد که در آن دوچرخهسواران میتوانند در یک چالش یک دقیقهای شرکت کنند تا به سرعت، مقداری کالری بسوزانند. سطح 1 آن با چهار کالری شروع میشود و دوچرخهسوار را وادار میکند تا 23 کالری را در سطح 20 بسوزاند.
بازی دیگر به نام “Push” برای آزمایش قدرت و استقامت دوچرخهسوار طراحی شده است. با 25 سطح، دوچرخهسوار باید قدرت پدال را بالای یک آستانه به مدت 15 ثانیه حفظ کند تا به سطح بعدی برسد. تانگوی گورتی، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری Cowboy، گفت که جامعۀ Cowboy در مجموع 150 میلیون کیلومتر راندند و این شرکت قبلاً ویژگیهای پیشرو در صنعت مانند: تشخیص تصادف و هشدارهای ترافیکی را راهاندازی کرده است.
این بازیها بخشی از آخرین بهروزرسانی برنامۀ Cowboy Connect است، که با داشبورد جدید و هشدار سرقت برای همۀ دوچرخهسواران ارائه میشود. این بازیها برای تمامی دوچرخهسواران با دستگاه اندروید و iOS نیز در دسترس میباشد.